راهیابی حبیبی‌نژاد به یک هشتم بوکس انتخابی المپیک 

راهیابی حبیبی‌نژاد به یک هشتم بوکس انتخابی المپیک 

ملی‌پوش وزن ۶۳.۵ کیلوگرم بوکس ایران، به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش سادس، شامگاه پنج‌شنبه – ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در ادامه رقابت‌های بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس که به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است، علی حبیبی‌نژاد، ملی‌پوش سبک وزن تیم ملی ایران موفق شد دومین برد خود در این مسابقات را کسب کرده و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

بوکسور وزن ۶۳.۵ کیلوگرم ایران که پیش از این حریفی از اتیوپی‌ را شکست داده بود، به مصاف “پاتریس” از بریتانیا ‌رفت که به برتری رسید و راهی یک هشتم نهایی شد. او در مرحله بعد با برنده دیدار نمایندگان ژاپن و جمهوری آذربایجان مبارزه خواهد کرد.

از ساعتی دیگر و در وزن ۷۱ کیلوگرم، مسلم مقصودی که ابتدا بوکسوری‌ از فلسطین را مغلوب کرده با “پرینس‌ سولومون” از ترینیدادوتوباگو پیکار می‌کند.

این رقابت‌ها از روز یکشنبه با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور در شهر بوستو آرسیتسیو (لُمباردی‌) ایتالیا آغاز ‌شده و تا بیست و یکم همین‌ ماه ادامه دارد. این مسابقات، حکم انتخابی المپیک پاریس را دارد و چهار نفر برتر هر وزن، مسافر المپیک می‌شوند. 

تیم ملی ایران نیز با ۶ بوکسور راهی ایتالیا شده است. هدایت تیم ملی ایران را «فونتانا»ی کوبایی به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

ترکیب تیم اعزامی ایران به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش

وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد

وزن ۷۱ کیلوگرم: مسلم مقصودی

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی

وزن ۹۲ کیلوگرم: پوریا امیری

وزن ۹۲+ کیلوگرم: ایمان رمضان‌پور

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *