سند تحول و تعالی قوه قضائیه سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود

سادس/سمنان معاون اول قوه قضائیه با اشاره به حمایت قضایی از بخش خصوصی در سند تحول و تعالی قوه قضائیه، گفت: سند تحول و تعالی قوه قضائیه از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصدق امروز (۱۶ اسفند ماه) در نشست با فعالان اقتصادی استان سمنان در اتاق بازرگانی این استان، از همکاری مسؤولان قضایی با فعالان اقتصادی در کشور خبر داد و اظهار کرد: ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه برقرار است و کار آن پیگیری و رفع مشکلات فعالان اقتصادی مرتبط با بخش قضایی است. تا امروز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به طرح مطالبات فعالان بخش خصوصی استان، گفت: پیشنهاد می‌کنم تا مسائل و موارد مطرح‌شده در این نشست به‌صورت رسمی به ستاد پیگیری اقتصاد مقاومتی کشور منعکس و دستورات لازم صادر شود.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه قوه قضائیه به‌صورت جهشی درصدد است تا از فعالان اقتصادی حمایت کند، ادامه داد: رئیس قوه همواره بر این تاکید دارد که اگر تخلفی اتفاق می‌افتاد به آن رسیدگی قضایی شود، اما واحد تولیدی تعطیل نشود.

وی تاکید کرد: در سند تحول و تعالی قوه قضائیه حمایت از تولید و فعالان اقتصادی و رفع مشکلات این حوزه به‌صورت خاص دیده شده است و از ابتدای سال ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به همراهی مسؤولان استان با بخش خصوصی، بیان کرد: استان سمنان مسؤولان خوبی دارد که با صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی همراه است. شما مشکلات خود را بیان کنید، قطعاً پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

معاون اول قوه قضائیه اظهار کرد: ارتباط و تعامل بسیار خوبی بین قوه قضائیه و دولت وجود دارد. بنابراین مسائل و مباحث تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: استان سمنان بر اساس اعلام مرکز پژوهش های مجلس، امن ترین استان برای سرمایه گذاری معرفی شد.

وی بیان کرد: طی دو سال گذشته اقدامات در راستای تقویت تولید و حمایت از صنعت در دستور کار قرار داشته و حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد.

هاشمی ادامه داد: همچنین با ابتکار راه اندازی ستاد احیا واحد های راکد، بالغ بر ۱۶۴ واحد صد درصد راکد استان با حمایت تمامی مسئولان و دست اندرکاران و همچنین صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در استان سمنان راه اندازی شد.

استاندار سمنان افزود: در این استان، تمام توان و تلاش برای تسهیل امور سرمایه‌گذاری، حمایت از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی و رونق تولید به کار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *