برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد کشور در تبریز

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد کشور در تبریز

سادس/آذربایجان شرقی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌ شرقی از برگزاری سومین دوره مسابقات درگ دستجات آزاد ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر آقایان و بانوان در تبریز خبر داد.

سیامک امیرخیزی در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: سومین دوره مسابقات اتومبیلرانی درگ دستجات آزاد ۴۰۰ متر و ۲۰۰ متر آقایان و بانوان کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ اسفندماه) در پیست مجموعه ورزشی یادگارامام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کننده برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند، گفت: ثبت نام تا پایان امروز (چهارشنبه) مجاز است و پیش بینی می‌شود بیش از ۱۵۰ شرکت کننده در این مسابقات حضور داشته باشند.

امیرخیزی همچنین از برگزاری مسابقات موتورسواری دستجات آزاد هارد اندرو در مراغه خبر داد و گفت: این مسابقه روز جمعه ۱۸ اسفندماه با حضور حدوداً ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌شرقی در واکنش به زمان برگزاری مسابقات موتورسواری اندرو بین‌المللی در تبریز گفت: با تیم‌هایی از ۸ کشور مختلف برای حضور در این مسابقات رایزنی انجام شده و این اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *