رحیمی: با هیچکس برای جانشینی افلاکی مذاکره نکرده‌ایم/ شانس زیادی برای کسب سهمیه در چین داریم

رحیمی: با هیچکس برای جانشینی افلاکی مذاکره نکرده‌ایم/ شانس زیادی برای کسب سهمیه در چین داریم

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو با بیان اینکه از ابتدا قرار شد عملکرد افلاکی پس از هر رویداد مورد بررسی قرار گیرد، گفت: فدراسیون تکواندو با هیچکس برای سرمربیگری تیم ملی مذاکره نکرده است و از عملکرد افلاکی رضایت داریم.

اصغر رحیمی در گفتگو با سادس، درباره شرایط آرین سلیمی و مبینا نعمت‌زاده، دو تکواندوکار اعزامی ایران به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا به عنوان آخرین رویداد برای رسیدن به المپیک پاریس، اظهار کرد: دو تکواندوکار ما به همراه مجید افلاکی و مینو مداح، سرمربیان تیم‌های ملی، و هادی ساعی، رییس فدراسیون تکواندو، به عنوان سرپرست، روز بیستم اسفند عازم چین می‌شوند. روز گذشته (دوشنبه) بازدیدی از تمرین‌های سلیمی و نعمت‌زاده داشتم و خدا را شکر هر دوی آنها در شرایط خوبی به سر می‌برند و انگیزه زیادی برای موفقیت در این رویداد دارند.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو افزود: این رویداد به عنوان آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک پاریس است و قطعا حساسیت‌ بالایی دارد. ضمن آنکه لابی‌های خودش را هم دارد و همه کشورها سعی می‌کنند به سهمیه المپیک برسند. البته تمرکز ما کاملا روی مباحث فنی است و نفرات اعزامی ما نیز عزم خود را جزم کرده‌اند تا با رسیدن به فینال صاحب سهمیه المپیک شوند.

او با تاکید بر اینکه کار سختی در این رقابت‌ها پیش رو دارند، گفت: شاید ظاهر قضیه این باشد که سلیمی کار راحتی در سنگین‌وزن برای کسب سهمیه المپیک دارد اما چین به عنوان میزبان این مسابقات در این وزن نماینده دارد و حریف قزاق هم تکواندوکار بسیار خوبی است. پیش‌بینی ما این است که تکواندوکار چین و آرین سلیمی در دو طرف جدول قرار گیرند و در آن صورت هر دو با رسیدن به فینال صاحب سهمیه المپیک می‌شوند. البته میزان آمادگی آرین سلیمی به شکلی است که حتی توان شکست حریف چینی را هم دارد. ما امید زیادی به کسب سهمیه توسط سلیمی داریم و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید در این وزن به سهمیه المپیک می‌رسیم.

رحیمی با اشاره به شرایط مبینا نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: کار نعمت‌زاده برای کسب سهمیه المپیک دشوارتر است و او رقبای خوبی از کره جنوبی و چین تایپه دارد اما او هم عملکرد بسیار خوبی در مسابقات بین‌المللی تهران داشت و امید زیادی به او برای کسب سهمیه المپیک داریم. او واقعا عزم خود را جزم کرده است تا با رسیدن به فینال صاحب سهمیه المپیک شود و دومین بانوی المپیکی تکواندوی ایران در پاریس باشد.

دبیر فدراسیون تکواندو در ادامه درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر احتمال معرفی سرمربی جدید برای تیم ملی تکواندوی مردان در المپیک پاریس گفت: بعد از آنکه آقای مقانلو رفت، من به همراه آقایان ساعی و افلاکی جلسه‌ای را برگزار کردیم و به توافق رسیدیم که افلاکی سرمربی تیم ملی شود اما پس از هر رویداد راجع به عملکرد تیم ملی به جمع‌بندی برسیم. در حال حاضر افلاکی سرمربی تیم ملی است و پیگیر این موضوع نیستیم که فرد دیگری سرمربی تیم ملی شود.

او در پاسخ به این سوال که پس با این اوصاف امکان تغییر سرمربی تیم ملی برای المپیک وجود ندارد، گفت: امکان هر چیزی بسته به شرایط وجود دارد. خود من یا هر کس دیگری را هم ممکن است تغییر دهند و این مسائل در هر جایگاهی و برای هر فردی امکانپذیر است.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در پایان تاکید کرد: به عنوان مدیر فنی تیم های ملی تکواندو با قاطعیت اعلام می‌کنم فدراسیون تکواندو با هیچکس برای سرمربیگری تیم ملی وارد مذاکره نشده است. ضمن آنکه فدراسیون از عملکرد آقای افلاکی و همچنین خانم مینو مداح رضایت دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *