شاهزاده هری ناجی توخل شد / بازگشت ام‌باپه به ترکیب اصلی با طعم بریس

شاهزاده هری ناجی توخل شد / بازگشت ام‌باپه به ترکیب اصلی با طعم بریس

در اولین شب از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ بازی برگزار شد که طی آن تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن راهی دور بعدی شدند.

به گزارش سادس، باواریایی‌ها در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان شاگردان ساری بودند که این بازی در پایان با پیروزی قاطعانه ۳ بر صفر شاگردان توخل به پایان رسید و بایرن‌مونیخ جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هری کین و مولر نسخه لاتسیو را پیچیدند و بریس شاهزاده هری در نیمه دوم خامه روی کیک مونیخی‌ها برای قطعی کردن صعود مقابل پایتخت‌نشینان ایتالیا بود. با این نتیجه بایرن‌مونیخ در مجموع با پیروزی ۳ بر یک راهی دور بعدی شد.

این احتمال وجود داشت که در صورت حذف مونیخی‌ها توخل از این تیم اخراج شود و او موقتا موفق شد شغل خود را حفظ کند.

در دیگر بازی هم، سوسیه‌داد اگرچه سعی داشت در خانه مسلط‌تر ظاهر شود اما اسیر سرعت، دقت و هوش ام‌باپه شد و نتوانست در آنوئتا شگفتی خلق کند. پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شده بود و در این بازی هم تا دقیقه ۶۶ با گل‌های ام‌باپه تقریبا کار صعود را تمام کرد و تک‌گل مرینو در دقایق پایانی صرفا مرهمی بر زخم باسکی‌ها بود.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن مجموعا با نتیجه ۴ بر یک مقابل سوسیه‌داد قابل احترام به پیروزی رسید و مجوز حضور در دور بعدی UCL را کسب کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *