دقیقی: چوب خودخواهی‌مان را خوردیم/ شاید حذف ما توفیق اجباری بود

دقیقی: چوب خودخواهی‌مان را خوردیم/ شاید حذف ما توفیق اجباری بود

سرمربی تیم فوتبال شمس‌ آذر پس از شکست برابر سپاهان در جام حذفی گفت: برابر تیم‌های بزرگ اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنیم، قطعا چوبش میخوریم و به اعتقاد من امروز چوب بدی خوردیم.

به گزارش سادس، سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس‌ آذر پس از باخت ۳ بر صفر برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اظهار کرد: فوتبال امروز روی بی‌رحمش را به ما ثابت کرد. در نیمه نخست بازی بسیار خوب و با موقعیت‌های بسیار زیاد را به نمایش گذاشتیم اما سپاهان روی یک اتفاق، تنها شوتش به سمت دروازه ما را وارد چارچوب کرد. برابر تیم‌های بزرگ اگر از موقعیت‌ها استفاده نکنی، قطعا چوبش میخوری و به اعتقاد من امروز چوب بدی خوردیم.

وی افزود: باید درس بگیریم. اگر زمانی که می‌توانی از موقعیت استفاده کنی، می‌توانی فداکاری کنی و موقعیت را به نفر بعد با موقعیت بهتر بسپاری، خودخواهی کنی آنگاه فوتبال روی بدش را نشان خواهد داد. باید در تمام لحظات تیم بودن را رعایت کرد. روز تلخی برای من و تیمم است.

سرمربی شمس‌آذر در ادامه گفت: شاید می‌توانستیم در این بازی با اختلاف گل برنده شویم اما نیمه دوم تجربه سپاهان و جو استادیوم مانع شد. با اینکه حتی گل زدیم و صحنه مشکوک است اما به داوران احترام می‌گذاریم و متاسفانه گل دوم را خوردیم. پس از آن اخراجی داشتیم که ابدا کارت نداشت، تیممان ۱۰ نفره شد و شیرازه تیم از هم پاشید. با این حال با توجه به شرایطی که داشتیم فکر می‌کنم بازی بدی ارائه ندادیم.

دقیقی اضافه کرد: هر چه از دقایق بازی گذشت فشار بدنی به تیم آمد و عامل شد که کیفیتمان را نتوانیم ادامه دهیم. جام حذفی برایمان تمام شد و امیدوارم برای بازی بعد در لیگ خودمان را آماده کنیم.

او با بیان اینکه «ثابت کرده‌ایم که تیم باکیفیتی هستیم،» خاطر نشان کرد: تا قبل از گل دوم سپاهان هیچ تیمی در تاریخ باشگاه سپاهان در اصفهان این فشار را به سپاهان نیاورده بود اما نتیجه متاسفانه به سود ما رقم نخورد.

سرمربی شمس آذر با اشاره به پیروزی تیمش در بازی قبل برابر سپاهان، تصریح کرد: در بازی‌ای که در قزوین داشتیم شایسته پیروزی بودیم. در نیمه اول آن بازی شاید نتیجه باید ۳ بر صفر یا ۴ بر صفر می‌شد. در این بازی هم در نیمه اول خیلی شایسته پیروزی بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم. با توجه به اینکه کمبود نفرات داریم بازی در هر چهار روز یک بار ممکن است روی تیم تأثیر بگذارد، شاید این حذف توفیق اجباری بود.

دقیقی ادامه داد: اعتقاد دارم که تیم ما اگر با تمرکز بیشتری مسابقه را ادامه می‌داد، می‌توانست در ادامه فصل در جام حذفی پدیده باشد ولی تجربه تیم سپاهان به ما درس داد و بعد از گل دومی که به ما زدند، شایسته پیروزی بودند.

او در خصوص صحنه درگیری‌اش با رضائیان توضیح داد: با رامین رضاییان درگیری نداشتم. در آن صحنه به نظر من خطایی رخ نداد و چون احساس کردم که رامین هم متوجه این موضوع شده است، انتظار داشتم به داور بگوید و از اخراج بازیکن ما جلوگیری شود.

دقیقی تاکید کرد: اولویت ما کیفیت بازی است. به بازیکنان فعلی اعتماد داریم و بازیکنانی که جدا شدند هم تا چند ماه قبل کسی آنها را نمی‌شناخت. به نیروهای خود شک ندارم، با تلاش خود شمس آذری که همه می‌شناسند دوباره فوتبال خود را به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی شمس‌آذر در پایان گفت: به سپاهان تبریک می‌گویم، به نظر من همه باید راه سپاهان را بروند و از هر نظر خود را با شرایط حرفه‌ای تطبیق دهند، اگر این کار را انجام ندهیم شرایط رقابت با تیم‌های حاشیه خلیج فارس را نخواهیم داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *