اوسمار: همیشه باید برای ضد حمله نخوردن آماده باشیم

اوسمار: همیشه باید برای ضد حمله نخوردن آماده باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های جام حذفی از نظر احساسی در سطح بالایی هستند

به گزارش سادس، پرسپولیس امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد: اوسمار ویرا پس از برد تیمش در جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران اظهار کرد: همانطور که می‌دانید بازی‌های جام حذفی از نظر احساسی در سطح بالایی هستند. بازی که فقط یک تیم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

او افزود: در نیمه اول به مشکل برخوردیم و به سختی بازی کردیم زیرا نفت و گاز گچساران بسته و خیلی خوب بازی می‌کرد و ما نتوانستیم آن موقعیت‌هایی که می‌خواهیم را ایجاد کنیم. خوشبختانه در نیمه اول توانستیم گل بزنیم تا برای نیمه دوم خیلی راحت‌تر بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: خدا را شکر علی رغم اینکه حریف خیلی بسته بازی می‌کرد، اجازه ندادیم به ما ضد حمله بزند. بازی‌های به این صورت به ما نشان می‌دهد که باید همیشه برای ضد حمله نخوردن آماده باشیم.

او ادامه داد: من در رختکن با بازیکنانم درباره استفاده از توپ‌های داخل عمق صحبت کردم ولی گل دانیال از همین منطقه به ثمر رسید و گل دوم تیم ما در اوایل نیمه دوم به ما کمک کرد، خیلی راحت‌تر و آرام‌تر بازی کنیم.

ادامه دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *