تن‌هاخ: تا انتها می‌جنگیم

تن‌هاخ: تا انتها می‌جنگیم

سرمربی هلندی منچستریونایتد پس از شکست تیمش در شهرآورد منچستر گفت او و شاگردانش برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا ناامید نخواهند شد و تا انتها مبارزه خواهند کرد.

به گزارش سادس، یکشنبه‌شب در ادامه هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر منچسترسیتی در ورزشگاه خانگی‌اش توانست سه بر یک منچستریونایتد را شکست دهد. در این دیدار ابتدا مارکوس رشفورد توانست برای یونایتد گلزنی کند. نیمه نخست با برتری یونایتد به پایان رسید. در نیمه دوم اما ورق برگشت و فیل فودن دو بار در دقایق ۵۶ و ۸۰ برای سیتی گلزنی کرد و در نهایت نوبت به ارلینگ هالند، بهترین گلزن سیتی، رسید تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

اریک تن‌هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، در پایان بازی گفت که تیمش برای راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا ناامید نخواهد شد و تا انتها مبارزه خواهد کرد:‌ «همه چیز می‌تواند به‌سرعت تغییر کند. یک بازی با اورتون در پیش داریم که خیلی برایمان اهمیت دارد. باید تلاش کنیم در جدول بالا برویم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم برتری و کسب سه امتیاز است.»

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، یونایتد اکنون در رده ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و باید با استون‌ویلا و تاتنهام برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان رقابت کند.

تن‌هاخ در بخش بعدی صحبت‌هایش افزود: رتبه پنجم لیگ برتر هم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند (در صورت قهرمانی یک تیم انگلیسی در لیگ قهرمانان) پس باید برای کسب رده‌های بالاتر بجنگیم. در لیگ برتر هر تیمی می‌تواند هر تیمی را شکست دهد و به همین خاطر نباید ناامید باشیم.

برونو: ناامیدم

ستاره پرتغالی یونایتد که پایه‌گذار تنها گل شیاطین سرخ در داربی شهر منچستر بود، در صحبت‌هایش بعد از بازی گفت:‌ خیلی ناامیدم چون می‌خواستیم برنده شویم. ما شخصیت‌مان را به‌خوبی نشان دادیم اما این کار برای بردن مسابقه کافی نبود. مقابل سیتی باید تمرکز بیشتری داشته باشید. سیتی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت و توانست از این موقعیت‌ها بهره ببرد و برنده شود. آنها ما را در این دیدار تحت فشار گذاشتند. می‌دانستیم که برای مدت طولانی توپ را در اختیار خواهند داشت. در نیمه دوم بازی را بهتر کنترل کردیم ولی آنها به گل رسیدند.

روی کین: تقابل مردها و پسرها

بازیکن سابق منچستریونایتد به‌شدت به انتقاد از عملکرد تیم سابقش در داربی منچستر پرداخت و گفت: این بازی تقابل مردان مقابل پسران بود. می‌توانستیم بیشتر از این گل بخوریم و شانس با یونایتد همراه بود. سیتی در این دیدار هر کاری که می‌خواست با یونایتد انجام داد و در واقع بازیکنان یونایتد مثل اسباب‌بازی در اختیار سیتی بودند.

کاسیمیرو: سیتی را باید الگو قرار دهیم

هافبک برزیلی منچستریونایتد عنوان کرد مالکان جدید باشگاه باید از منچسترسیتی الگو بگیرند تا یونایتد بتواند دوباره بین تیم‌های قدرتمند قرار گیرد.

کاسیمیرو در پاسخ به این سوال که یونایتد می‌تواند در سال‌های بعد خودش را به سطح سیتی برساند، گفت: هدف بزرگ این است که بتوانیم مثل سیتی تیم قدری باشیم. الان باید متواضع باشیم و بپذیریم که آنها بهترند. در حال حاضر سیتی بهترین تیم است و همه می‌خواهند سیتی را شکست دهند. ما باید بتوانیم آنها را الگو قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

تیم پپ گواردیولا ۲۷ شوت به سمت دروازه یونایتد زد این در حالی است که یونایتد تنها سه شوت به سمت دروازه سیتی داشت و این آمار به‌خوبی می‌دهد که سیتی کاملا تیم برتر زمین بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *