دیبالا: رونالدو یک قهرمان است

دیبالا: رونالدو یک قهرمان است

ستاره آرژانتینی رم به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و او را یک قهرمان دانست. او مسی را هم الهام‌بخش بزرگ خود دانست.

به گزارش سادس، پائولو دیبالا در فصل جاری نمایش بسیار خوبی در رم داشته و به نظر می‌رسد به روزهای اوج برگشته است.

این بازیکن آرژانتینی در گفت‌وگویی که با روزنامه العربی الجدید داشت درباره موضوعات زیادی حرف زد. او ابتدا درباره کریستیانو رونالدو گفت: خوشبختانه من تجربه بازی در کنار این ستاره بزرگ را دارم. علاقه زیادی به رونالدو دارم. او یک قهرمان است. از رونالدو جانفشانی برای فوتبال، موفقیت و پیروزی را دیدم. او علاقه سیری‌ناپذیریی به پیروزی دارد و اصلا درخشش او در لیگ عربستان شگفت‌زده‌ام نکرده است.

دیبالا درباره هموطنش لیونل مسی هم گفت: همبازی‌شدن با مسی آرزوی دوران کودکی‌ام بود. او یک منبع الهام همیشگی برای من است. ما بسیار خوش‌شانس‌ایم که مسی را در تیم ملی آرژانتین در کنار خود داریم و البته حس خوب قهرمانی با این بازیکن در جام جهانی که برای همیشه با ما خواهد بود.

او درباره احتمال جدایی‌اش از رم و حضور در لیگ عربستان یا آمریکا گفت: فعلا نهایت تمرکزم را روی رم گذاشته‌ام. از حضور در این تیم خوشحالم. رم یک مربی به نام دروسی دارد که نماد باشگاه است و نهایت تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند. کارکردن با این مربی لذت‌بخش است.

دیبالا درباره لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین، هم گفت: به نظرم اسکالونی ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود در هر تیمی عملکرد خوبی از خود نشان دهد. او قدرت تاکتیکی شگفت‌انگیزی دارد و مهم‌تر اینکه ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان دارد و این باعث می‌شود در کارش موفق باشد. او می‌تواند در تیم‌های بزرگ اروپایی مربیگری کند اما طبیعتا ما دوست داریم که در آرژانتین به کارش ادامه بدهد.

دیبالا درباره بهترین گلی که به ثمر رسانده است نیز گفت: گلی که در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ با پیراهن یوونتوس و با پاس آرون رمزی به اینتر زدم و البته گلزنی در جام جهانی از روی نقطه پنالتی. هیچ وقت قهرمانی در جام جهانی را فراموش نخواهم کرد. ۱۸ دسامبر احساسی‌ترین شب تمام عمرم من است. وقتی جام را بالای سر بردم به پدرم و خانواده‌ام فکر می‌کردم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *