ضرورت ایجاد انگیزه برای شرکت معلمان مدارس غیردولتی در دوره‌های آموزشی

معاون وزیر آموزش و پرورش، ایجاد انگیزه در راستای دانش افزایی معلمان غیر دولتی را ضروری دانست و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا معلمان با انگیزه بالا در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

به گزارش سادس، احمد محمودزاده در سی‌وهفتمین شورای راهبری مدیریت سازمان، با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران همواره در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی با آگاهی و هوشیاری حضور داشته‌اند افزود: امروز هم این مشارکت  مردمی به تبعیت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی )  نماد اقتدار، اتحاد و عزت ایران اسلامی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به روزهای پایانی سال، اظهار کرد: باید فرایند تکمیل برنامه‌های ناتمام  و عقب مانده با سرعت بیشتری صورت پذیرد و برنامه های اجرا شده نیز با آسیب شناسی مناسب، معایب و ایرادات آنها مرتفع شود.

رئیس سازمان مدارس ومراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌ و پرورش استفاده از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی در جهت بالا بردن کیفیت آموزشی و پرورشی در مدارس غیر دولتی را بسیار با اهمیت دانست و گفت: در پیگیریها باید به گونه‌ای حرکت کنیم که به برنامه اقدام و عمل نزدیک شویم.

محمودزاده با تاکید بر اینکه در حوزه برنامه‌های تربیتی و پرورشی اتفاقات بزرگی در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی شکل گرفته است، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های ملی و کشوری، محفل انس با قرآن، اردوهای راهیان پیشرفت، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، جشن تکلیف دانش آموزی، رویداد فرهنگی حماسه حضور، رویداد بزرگ مهدوی بهار موعود، تشکیل و فعال سازی پایگاه‌های بسیج دانش آموزی و انجمن‌های اسلامی مدارس از جمله اتفاقات بزرگ فرهنگی و تربیتی در مدارس غیر دولتی کشور بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *