مشارکت مردم،‌سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید

سادس/گیلان منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید.

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با سادس با قدردانی از حضور حماسی و حمایت مردم رشت و خمام در انتخابات، اظهار کرد: از حسن اعتماد و حمایت بی دریغ مردم انقلابی و فهیم شهرستان‌های رشت و خمام برای دومین بار به اینجانب کمال تشکر و قدردانی را دارم.

منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مردم با بصیرت، انقلابی و ولایت‌مدار استان گیلان با مشارکت پرشور و باشکوه برگ زرین دیگری را رقم زدند و حماسه‌ حضور را خلق کردند، گفت: در دوازدهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری، حضور حماسی مردم شریف ایران مصداق بارز آیه شریفه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» در تعیین سرنوشت مردمان دیار روحانی مبارز میرزاکوچک‌خان جنگلی بوده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس یازدهم افزود: در پی لبیک به ندای مقام معظم رهبری، همگام با سراسر ایران مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ ایران عزیز را مأیوس کرد.

احمدی سنگری با بیان اینکه اعتماد مردم مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: رونق تولید و اشتغال یکی از اولویت‌های مهم در مجلس دوازدهم است.

منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم، پیگیری معضل پسماند و فاضلاب شهر رشت، ساماندهی دو رودخانه‌ زرجوب و گوهررود، توسعه اقتصاد دریامحور و حمل و نقل ریلی، پیگیری احداث خط آهن رشت آستارا، پیگیری معضل ترافیک کلانشهر رشت از جمله اولویت‌های خود در چهار سال آتی عنوان کرد.

وی تأکید کرد: اکنون که با توفیق الهی و حمایت‌های مردم شریف رشت و خمام برای دومین بار مورد اعتماد و انتخاب قرار گرفتم، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام راحل، از حضور گسترده و تلاش‌های تمامی عوامل اجرایی این حماسه‌ بزرگ تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *