تنها مشکل ما دیدارهای تدارکاتی است/ می‌خواستیم در دور اول بازی‌های آسان داسته باشیم

تنها مشکل ما دیدارهای تدارکاتی است/ می‌خواستیم در دور اول بازی‌های آسان داسته باشیم
عکس آرشیوی است

سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران گفت: امیدواریم فدراسیون‌ به ما کمک کند چون تنها مشکلی که داریم اردوی تدارکاتی است. اگر به خوبی برنامه‌ها را پشت‌ سر بگذاریم به نتیجه دلخواه می‌رسیم.

به گزارش سادس، مهدی آزادمنجیری پس از پایان قرعه‌کشی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا اظهار کرد: با هند و عراق همگروه شدیم. این دو از تیم‌های رده دو و سه آسیا هستند. دیدگاه ما این بود که در مرحله گروهی بازی‌های آسانی داشته باشیم تا نوجوانان ما پخته‌تر به دور دوم را پیدا کنند. گروه خود را نسبتا خوب انتخاب کردیم و در دور اول بازی‌های سبک‌تری داریم.

سرمربی تیم ملی در ادامه در خصوص همگروه‌های دور دوم تیم ملی گفت: با قرعه‌ای که رقم خورد و در دور بعد احتمالا کره جنوبی باید با تیم ما بازی کند. البته اینها همه پیش‌بینی است و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما همانطور که گفتم از روی سید دوم می‌توان تشخیص داد که با تیم‌های قطر، کره و کویت بازی خواهیم داشت البته این پیش‌بینی من است و فکر می‌کنم با این تیم‌ها همگروه شویم.

آزادمنجیری گفت: باید از الان تمرینات و برنامه‌ریزی هایمان طوری باشد که نگاهی به این تیم‌ها داشته باشیم تا حداقل جز تیم‌هایی راه‌یافته به نیمه‌نهایی باشیم.

او در خصوص وضعیت ملی‌پوشان گفت: الان نزدیک هشت یا ۹ ماه است که تمرینات را شروع کرده‌ایم. تمرینات خوبی را هر ماه برگزار کردیم. چند انتخابی داشتیم و در اردوهای پایانی دو دیدار تدارکاتی با ازبکستان داشتیم. در هفته‌های آینده به روسیه می‌رویم و دو بازی خوب با تیم بلاروس و روسیه انجام می‌دهیم که امیدوارم به ما کمک کند. در سال آینده هم تورنمنت خوبی خواهیم داشت. امیدواریم فدراسیون‌ به ما کمک کند چون تنها مشکلی که داریم اردوی تدارکاتی است. اگر به خوبی برنامه‌ها را پشت‌ سر بگذاریم به نتیجه دلخواه می‌رسیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *