پاکدل: امیدوارم هندبالیست‌های نوجوان سهمیه جهانی را بگیرند/ گروه ما گروه بدی نیست

پاکدل: امیدوارم هندبالیست‌های نوجوان سهمیه جهانی را بگیرند/ گروه ما گروه بدی نیست

رییس فدراسیون هندبال گفت: امیدواریم که تیم ملی هندبال نوجوان صدرنشین شود و بتواند سهمیه جهانی را بگیرد.

به گزارش سادس، علیرضا پاکدل پس از قرعه‌کشی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی پسران نوجوان که قرار است به میزبانی ایران برگزار شود، گفت: امروز مراسم قرعه‌کشی برگزار شد. ۱۳ تیم در این قرعه‌کشی حضور داشتند. مسابقات در چهار گروه قرعه‌کشی شد. از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد. تیم ایران در گروه اول با هند و عراق همگروه شد.

او درباره گروه‌بندی این رقابت‌ها گفت: این سومین میزبانی است که برای کشور گرفتیم. امیدواریم بتوانیم این بار هم میزبان خوبی باشیم. امیدواریم تیم ملی هم نتیجه خوبی بگیرد و سهمیه جهانی را کسب کنیم.

رییس فدراسیون هندبال افزود: رده نوجوانان هندوانه سربسته است. در ادوار مختلف هم همین‌طور بوده است. شناخت از تیم‌ها صفر است. گروه ما گروه بدی نیست. هند تیم آسانی است اما عراق همیشه جزو تیم‌های خوب است و امیدواریم به عنوان سرگروه صعود کنیم.

پاکدل گفت: تیم ملی بزرگسالان را سازمان تیم‌های ملی بررسی می‌کند و آسیب‌شناسی خواهد کرد. بر اساس آسیب‌شناسی تصمیمی‌گیری لازم را خواهیم داشت.

بدرالذیاب نیز گفت: تیم‌ها در رده نوجوانان ناشناخته‌اند. ممکن است در این دوره تیم‌ها ضعیف‌تر باشند یا برعکس. رقابت‌ها مهیج خواهند بود. همه چیز برای تیم‌ها مساوی خواهد بود. امیدواریم ایران میزبان شایسته‌ای باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *