آل کثیر خلاء تهاجمی پرسپولیس را رفع کرده است/ قهرمانی در دستان استقلال است

آل کثیر خلاء تهاجمی پرسپولیس را رفع کرده است/ قهرمانی در دستان استقلال است

یک پیشکسوت فوتبال معتقد است همان طور که یحیی گل محمدی از تیمی که برانکو ساخته بود مدت ها بهره می‌برد، اوسمار نیز از تیمی که گل محمدی آماده کرده، استفاده خواهد کرد.

به گزارش سادس، با رفتن یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، اوسمار ویرا دستیار او جای گل‌محمدی را روی نیمکت سرخ‌پوشان گرفت. سرمربی برزیلی پرسپولیس با وجود این که کارش را با شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک آغاز کرد اما در دو بازی بعدی مقابل تراکتور و ذوب‌آهن به دو پیروزی باارزش دست یافت تا فشارها تا حد زیادی از او برداشته شود.

علی اصغر مدیر روستا در گفت و گو با سادس، درباره تفاوت تیم اوسمار با یحیی گل محمدی اظهار کرد: همان طور که یحیی گل محمدی سالی که به پرسپولیس اضافه شد تا مدت ها از تیمی که برانکو ساخته بود، بهره می‌برد، الان هم اوسمار از تیمی که یحیی گل‌محمدی آماده کرده، استفاده می‌کند. البته در حال حاضر نمی‌توانیم تحلیل درستی داشته باشیم یا عملکرد این دو مربی را مقابل هم آنالیز کنیم.

بیشتر بخوانید:

او گفت: در حال حاضر اوسمار با همان ترکیب و سیستمی که یحیی تیم را پیش می‌برده، مقابل حریفانش قرار گرفته است، البته با این تفاوت که در نیم فصل دوم چند بازیکن به پرسپولیس اضافه شد تا تیم تقویت شود. اگر بخواهیم بین دو تیم اوسمار و یحیی مقایسه‌ای داشته باشیم باید در پایان نیم فصل این کار را انجام دهیم و الان قضاوت زود است.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این پرسش که با رفتن زاهدی و باهویی به نظر شما پرسپولیس در ادامه فصل با مشکل مهاجم مواجه می شود یا خیر؟ توضیح داد: با توجه به بازیکنان خوبی که پرسپولیس در نیم فصل دوم جذب کرده، تصور نمی‌کنم با مشکل مهاجم روبرو شود. به ویژه با بودن عیسی آل‌کثیر مشکل خط حمله پرسپولیس رفع شده و حتی با نبود این دو بازیکن آل‌کثیر می‌تواند این خلا را برطرف کند.

مدیر روستا در پایان در پاسخ به این پرسش که مدعی قهرمانی در حال حاضر کدام تیم است، خاطرنشان کرد: هر سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند. البته اگر استقلال تا پایان فصل اشتباه نکند و برابر رقیبان پیروز میدان باشد، قهرمانی دست خودش است در غیر این صورت رقیبانش جایگزین او برای قهرمانی خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *