تیراندازان برای اردوی هانوفر منتظر صدور روادید

تیراندازان برای اردوی هانوفر منتظر صدور روادید

دبیر فدراسیون تیراندازی می‌گوید برای اعزام ملی‌پوشان به اردوی آماده‌سازی هانوفر منتظر تعیین تکلیف ویزا هستند.

به گزارش سادس، فدراسیون تیراندازی در جهت آماده‌سازی ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک و همچنین آمادگی تیراندازان المپیکی قصد اعزام تیم ملی به مسابقات بین‌المللی دورتمند و اردوی برون‌مرزی هانوفر را دارد.

طبق برنامه پیش‌بینی شده فدراسیون در مسیر المپیک قرار است ملی‌پوشان ۲۵ اسفند راهی مسابقات برون‌مرزی دورتمند و اردوی آماده‌سازی هانوفر شوند. 

تیم ملی قبل از قهرمانی جهان مصر، قبل از قهرمانی جهان باکو، قبل از المپیک توکیو و … هم قرار بود به هانوفر اعزام شود چون ملی‌پوشان برای تهیه مهمات، به روز کردن سلاح‌های خود و تست فشنگ و ساچمه نیاز به این اردوی برون مرزی دارند اما این سفر سالهاست که به دلایل مختلف برای آنها فراهم نشده است.

صادر نشدن ویزا در این سال‌ها یکی از دلایل اعزام نشدن به این اردو بوده و اکنون هم دبیر فدراسیون تیراندازی تعیین تکلیف مربوط به زمان اعزام و تعداد نفرات اعزامی را بسته به صدور روادید اعلام کرد.

هانیه رستمیان، شرمینه چهل‌امیرانی، فاطمه امینی و محمد بیرانوند در این رشته صاحب سهمیه المپیک هستند و مسابقات قهرمانی جهان برزیل که در اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود آخرین رویداد کسب سهمیه برای افزایش سهمیه خواهد بود. 

ناصر رسولی دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص اعزام به اردوی هانوفر و تعداد نفرات اعزامی به سادس گفت: طبق برنامه‌ریزی در نظر داریم تیم ملی روانه این اردو شود و منتظر روادید هستیم. البته هنوز ترکیب نفرات اعزامی مشخص نیست چون در آستانه مسابقات هستیم و همه ملی‌پوشان در اردوی تهران حضور دارند. با توجه به نظر مربیان و بودجه‌ای که وجود دارد امید داریم که تیم ملی را انتخاب و اعزام کنیم.

وی درباره اینکه گفته شده نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند و نفراتی که صاحب سهمیه شده‌اند قرار است به این اردو اعزام شوند گفت: بخشی می‌تواند این موضوع باشد اما منتظر تعیین تکلیف ویزا هستیم. بعد با مربیان برنامه‌ها را مرتب خواهیم کرد. زمانی هم نداریم. 

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ملی‌پوشان عازم این اردو خواهند شد و چقدر زمان برای صدور روادید وجود دارد گفت: در روزهای آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *