شروع تلخ سال جدید برای گریلیش

شروع تلخ سال جدید برای گریلیش

پپ گواردیولا خبر مصدومیت وینگر خود را تایید کرد. این دومین مصدومیت او در کمتر از یک ماه گذشته است.

به گزارش سادس، جک گریلیش هافبک سیتی در ۲۷ بازی ۳ گل و دو پاس گل به ثمر رسانده است که نسبت به سال گذشته عملکرد ضعیفی برای این بازیکن است. سال ۲۰۲۴ برای این بازیکن خوب شروع نشده است و حالا او برای دومین بار در یک ماه اخیر مصدوم شد و به همین دلیل در چند بازی بعدی سیتی از جمله دیدار حساس با لیورپول غایب خواهد بود. 

به گزارش آس، جک چیزی را که چند ماه پیش داشت از دست داده و آن، ثبات و تداوم است. آمدن جرمی دوکوی بلژیکی به سیتی و درخشش این بازیکن باعث شد گریلیش موقعیتش را در ترکیب اصلی از دست بدهد و بعد از آن دو بار دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از شرایط خوب خودش فاصله گرفته است.

گریلیش می‌تواند امیدوار باشد تا دوباره بعد از مصدومیت به ترکیب اصلی سیتی برسد. این اتفاق قبلا برای خولیان آلوارس و برناردو سیلوا نیز رخ داده بود و هر دو بازیکن بعد از افتی که داشتند به ترکیب سیتی رسیدند و باید دید گریلیش چه آینده‌ای خواهد داشت.

گواردیولا در مورد گریلیش چه گفت؟

سرمربی آبی‌های شهر منچستر گفت: «من نمی‌دانم او چه زمانی به تیم بازخواهد گشت ولی شکست و مصدومیت بخشی از زندگی است و جک قطعا از آن عبور خواهد کرد. من فکر می‌کنم او یک ماه از میادین دور باشد. جک در این مدت باید به بهترین شکل ممکن ریکاوری کند. من هنوز با گرت ساوتگیت در این مورد صحبت نکرده‌ام.»

منچسترسیتی رده دومی باید امروز، یکشنبه در لیگ برتر در خانه به دیدار منچستر یونایتد برود و برتری در این دیدار باعث می‌شود سیتی از کورس قهرمانی عقب نماند. برد لیورپول برابر ناتینگهام باعث شد سیتی در این دیدار برای کسب برد، تحت فشار باشد. 

سیتی باید بعد از دیدار با یونایتد در لیگ برتر، در لیگ قهرمانان به مصاف کپنهاگن برود ولی چیزی که باعث نگرانی گواردیولاست بازی هفته بعد برابر لیورپول در آنفیلد است که گریلیش قطعا در آن دیدار غایب است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *