نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم/ بازیکنان بومی حاضر به بازی در باشگاه آینده سازان نیستند

نیازمند حمایت مسئولان استان هستیم/ بازیکنان بومی حاضر به بازی در باشگاه آینده سازان نیستند

سادس/اردبیل سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل ضمن تدکید بر اینکه نیازمند حمایت مسئولان استان و همچنین تماشاگران هستیم، گفت: بازیکنان بومی حاضر به بازی در باشگاه آینده سازان نیستند.

فرهاد پورغلامی ۱۲ اسفند در نشست خبری خود با اذعان بر اینکه از لحاظ زیرساخت های فوتبالی در مضیقه و مشکل هستیم،اظهار کرد: برای ادامه دور رقابتهای مسابقات فوتبال در لیگ دسته دومی کشور نیازمند حمایت مسئولان استان و مردم هستیم.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنان تیم آینده سازان غیربومی هستند و تأکید ما بر استفاده از بازیکنان بومی است، اما بازیکنان بومی شاغل در سایر تیم های کشور حاضر به بازی در این باشگاه نیستند و مبالغ زیادی را طلب می کنند.

پورغلامی اضافه کرد: تیم قبل از حضور من بسته شده است و کادر فنی تیم بومی است و در حال حاضر ۶ بازیکن اصلی مصدوم داریم که به گفته پزشکان مجرب تیم آینده سازان ۳ بازیکن تا نیم فصل نخواهند رسید.

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان اردبیل با اشاره به اینکه شهر اردبیل فوتبالی است و اسطوره هایی بسیاری از آن برخواسته است، اظهار کرد: مردم اردبیل حقشان بیشتر از یک تیم دسته دو است و امیدوارم با اتحاد و همراهی یکدیگر بتوانیم این تیم را به مرحله بالاتری برسانیم.

وی تصریح کرد: در روزهای برفی شرایط سختی داشتیم و برای چند ساعت تمرین مجبور به اعزام تیم به شهر آستارا می شدیم و این در شأن فوتبال استان اردبیل نیست.

این چهره فوتبالی کشور بیان کرد: استفاده از بازیکنان بومی در اولویت من است، بازیکن بومی خوب داریم اما به مرور می توانیم به ترکیب تیم اضافه کنیم.

سرمربی تیم آینده سازان با تاکید بر اینکه از نقطه نظرات پیش کسوتان فوتبال استان حتما استفاده می کنیم، گفت: با یارگیری جدید توانستیم تیم را بالانس کنیم و تیم های رقیب را برای ادامه مسابقات آنالیز می کنیم و دوستدار بازی مالکانه هستیم.

پورغلامی خاطرنشان کرد: نفرات و بازیکنان باشگاه وقتی کنار هم باشند و تمرین های خود را انجام دهند می توانند در طولانی مدت بازی مفید و به نفع تیم داشته باشند، اما با دوسه ماه تمرین نمی شود نتایج مثبت و فنی گرفت و تماشاگرپسند بازی کرد.

وی با اشاره به اینکه ۴ بازیکن خوب به تیم اضافه شده است، عنوان کرد: ۳ بازیکن عضو ثابت تیم هستند و یک بازیکن را هنوز نتوانسته ایم بازی دهیم.

سرمربی آینده سازان در پایان سخنان خود با بیان اینکه سیستم بازی تیم را به ۳،۵،۲ تغییر داده است، افزود: تیم روند خوبی دارد و بازی های آینده را با اقتدار بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *