آمادگی کامل مرزبانی در روز انتخابات/ تامین نظم و امنیت مرهون وحدت و یکپارچگی ملی است

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: مردم ایران مرز تا مرکز کشور برای تعیین سرنوشت خود در رای‌گیری شرکت کردند.

سردار احمدعلی گودرزی پس از انداختن رای خود به صندوق در ستاد مرکزی مرزبانی فراجا به سادس گفت: از همه مردم دعوت می‌کنم که در فرصت باقی‌مانده برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور مشارکت گسترده داشته باشند. خوشبختانه تا کنون نیز مردم خضور چشمگیری در این انتخابات داشته و از مرز تا مرکز کشور برای تعیین سرنوشت خود در رای‌گیری شرکت کردند.

وی با بیان اینکه تامین نظم و امنیت مرهون وحدت، یکدلی و یکپارچگی آحاد ملت در سراسر میهن اسلامی است، گفت:  اگر بخواهیم مرز امنی داشته باشیم نیازمند وحدت و یکدلی همه مردم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای هستیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه امروز مرزهای کشورمان از امنیت و تجهیزات خوبی برخوردار است، گفت: اما برای ارتقاء امنیت مرزهای کشورمان نیازمند مشارکت مردم در انتخابات هستیم.

گودرزی در بخش دیگری از اظهارات خود درباره وضعیت امنیتی مرزها و شهرهای مرزی گفت:‌بحمدالله مرزنشینان ما که جزو فعال‌ترین گروه‌ها در تامین امنیت کشور هستند در این انتخابات نیز حضور فعالی داشتند. مرزبانی از مدت‌ها قبل از انتخابات در آماده‌باش کامل قرار داشت و همچنان نیز آماده‌باش مرزبانان غیور کشورمان ادامه دارد. در نتیجه همین اقدامات نیز خوشبختانه تاکنون هیچ مورد امنیتی در مرزها نداشتیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *