استقبال مردم برای شرکت در انتخابات بی نظیر است/ هیچ مشکل امنیتی در کشور گزارش نشده است

فرمانده یگان های ویژه فراجا، از ازدحام جمعیت در برخی حوزه های انتخاباتی خبر داد و گفت: تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی در کشور گزارش نشده است.

به گزارش سادس، سردار حسن کرمی گفت: در ابتدا روز انتخابات را به مردم شریف ایران تبریک می گویم. امروز روز سرنوشت سازی است و مردم با انگیزه و علاقه به رای دادن سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به حضور مردم برای شرکت در انتخابات افزود: از امروز صبح شاهد هستیم که در سراسر کشور استقبال و حضور مردم برای شرکت در انتخابات بی‌نظیر بوده است. من در تماس تصویری با همکاران در سایر استان ها بررسی کردم که مشکل اصلی ما در این لحظه کنترل حضور جمعیت و هیجانات آنان است.

کرمی گفت: در برخی حوزه های انتخاباتی ازدحام به قدری بالاست که همکاران ما مجبور شدند برای ایجاد نظم و امنیت ورود کنند. البته تا این لحظه مشکل امنیتی در سراسر کشور گزارش نشده است. همکاران ما آمادگی کامل داشته و از قبل اشراف امنیتی بر همه مسائل دارند.

فرمانده یگان ویژه فراجا ادامه داد: من همیشه معتقدم در زمانیکه دشمنان ما مصمم شوند که مردم ما را از انجام کاری منع کنند، مردم ما شور و علاقه بیشتری در صحنه حضور پیدا می کنند. ان‌شاءالله امسال هم علیرغم تبلیغات و ایجاد شک و دودلی‌هایی که دشمن ایجاد کرده است؛مردم حضور گسترده خواهند داشت که آخر شب شاهد خواهیم بود. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *