دعوت رئیس سازمان منابع طبیعی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در بیانیه‌ای حضور حداکثری مردم را در انتخابات جلوه‌ای از بصیرت و عظمت ملت شریف ایران برشمرد و از آحاد مردم به‌ویژه جامعه بزرگ جنگلبانان جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش سادس به نقل از سایت سازمان منابع طبیعی متن بیانیه عباسعلی نوبخت به شرح زیر است:

باسمه تعالی

“مصونیت کشور وابسته به حضور مردم است”      مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

جمهوری اسلامی ایران در طی عمر بابرکت ۴۵ ساله خود همواره با تکیه بر دو اصل ایمان ملت شریف به خدای متعال و وحدت کلمه در سایه رهبری خردمندانه امامین نظام، تمام فراز و نشیب‌های بی‌شمار را پشت سرگذاشته است.

در این برهه از زمان و با توجه به شرایط پیچیده سیاسی و اجتماعی منطقه و جهان همچنین تاکیدات ویژه رهبر عزیز انقلاب مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات پیش رو و نقش بی بدیل انتخاب افراد شایسته در حل مشکلات و استمرار اعتلای کشور و به تاسی از سیره و سفارش شهدای عالی مقام، بر ماست که به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنیم چراکه شکل‌گیری مجلسی قوی بر پایه مشارکت حداکثری مردم، ضامن امنیت و پیشرفت همه جانبه کشور است.

اینجانب عموم ملت سربلند خصوصا جامعه بزرگ جنگلبانان ایران اسلامی را دعوت می‌کنم تا با حضوری آگاهانه و گسترده جهت انتخابی اصلح برای پیشرفت کشور و مصونیت آن در برابر بدخواهی دشمنان، جلوه‌ای دیگر از بصیرت و عظمت خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *