آخرین وضعیت پرداخت مطالبات مراکز درمانی از سوی بیمه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران آخرین وضعیت پرداخت‌های این سازمان بیمه‌گر به مراکز درمانی و موسسات طرف قرارداد را اعلام کرد.

به گزارش سادس و بنابر اعلام سازمان بیمه سلامت، حسین رنجبران در جلسه شورای مدیران اداره کل بیمه سلامت مازندران که با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان، مدیر کل بیمه سلامت مازندران، معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستانی برگزار شد، بیان داشت: ۹۷ درصد از منابع سازمان بیمه سلامت ایران در حوزه درمان است که در سطوح ۱ و ۲ و ۳ پرداخت می‌شود و حدود ۳ درصد در حوزه پرسنلی هزینه می‌شود.

وی افزود: همگان اذعان دارند که ظرف این سه سال اخیر، نظم خاصی در پرداخت‌های سازمان بیمه سلامت صورت گرفته است.

رنجبران تصریح کرد: در سطح یک که بخش اعظم آن را به صورت ماهانه پرداخت می‌کنیم و در سطوح بالاتر با توجه به بحث ارسال و پذیرش و رسیدگی اسناد کمی زمان‌بر است و می‌توان ادعا کرد که تأخیری در پرداخت‌ها نداریم و نظم خوبی در پرداخت‌ها به موسسات و پرسنلی شاهد هستیم و در بحث پرسنلی و در بخش بازنشستگان و حتی پیمانکاران هم بدهی نداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در ادامه بیان داشت: در بخش خصوصی هم مطالبات آبان ماه را پرداخت کردیم و در ابتدای پرداخت آذر ماه هستیم و در آینده نزدیک هم مطالبات بخش‌های دولتی دانشگاهی و هم غیر دولتی بالغ بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *