گیتی در خانه انتقام گرفت

گیتی در خانه انتقام گرفت

سادس/اصفهان تیم والیبال گیتی‌پسند در خانه میزبان ایفاسرام اردکان بود که قرمزهای اصفهان دیدار رفت را با پیروزی ۳ بر ۲ جبران کردند.

تیم والیبال گیتی‌پسند امروز (چهارشنبه-۹ اسفند ماه) در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال در ورزشگاه مخابرات میزبان ایفاسرام اردکان بود که این دیدار خانگی با حساب ۳ بر ۲ به سود میزبان ثبت شد و اصفهانی‌ها انتقام بازی رفت را گرفتند.

در ابتدا گیتی بازی را خوب شروع نکرد و ۳ امتیاز از مهمان یزدی‌اش عقب افتاد که این اختلاف امتیازات تا آخر ست ادامه داشت و ۲۵ بر ۱۸ به ایفاسرام واگذار شد، اما دست دوم برای گیتی‌ها متفاوت آغاز شد و در این دست توانستند با هماهنگی بهتر و استفاده از آقاجانی در دریافت ۲۵ بر ۲۱ حساب ست‌شماری را ۱ بر ۱ کنند.

سومین ست باز هم با برتری مهمان شروع شد و تا امتیاز ۲۰ پیش رفتند، اما این بار شاگردان عقیلی توانستند پس از تساوی امتیازات ورق بازی را به سود خود برگرداند و با یک کامبک دیدنی ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

چهارمین دست در حالی با برتری ایفا دنبال شد که این بار گیتی‌ها با چند خطای فردی نتوانستند دوباره به بازی برگشته و ۲۵ بر ۱۸ این ست را واگذار کردند تا کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشیده شود.

این رقابت جذاب در ست پایانی برای دو تیم پایاپای شروع شد و هر دو تیم در امتیازگیری پا به پای هم پیش رفتند، تا آرام آرام موتور گیتی‌پسند روشن شده و با چند دفاع جذاب پیش بیفتد.در نهایت این رالی جذاب با برتری ۱۵ بر ۱۰ گیتی‌پسند در ست پنجم به پایان رسید.

به گزارش سادس، گیتی پسند با ۱۵ برد و ۴۵ امتیاز و ایفاسرام با ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز در جایگاه‌های سوم و ششم جدول ماندند تا نتیجه دیدار شهرداری ارومیه – طبیعت و پیکان تهران – فولاد سیرجان جایگاه‌ تیم‌ها تا پایان هفته بیست و سوم را در جدول مشخص کند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *