بختیاری‌زاده: برخی مربیان تاجر مسلک هستند/ به هیچ‌کس اجازه دخالت فنی نمی‌دهم

بختیاری‌زاده: برخی مربیان تاجر مسلک هستند/ به هیچ‌کس اجازه دخالت فنی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید کسب یک امتیاز مقابل تیم فوتبال پیکان در بازی خارج خانه نتیجه بدی به شمار نمی‌رود.

به گزارش سادس، سهراب بختیاری‌زاده عصر چهارشنبه پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل تیم‌ فوتبال پیکان در ورزشگاه دستگردی، اظهار کرد: بازی سنگینی بود و با توجه به شرایط جدول شناخت کافی نسبت به بازیکنان یکدیگر داشتیم و هدف هر دو تیم در ابتدا کسب پیروزی و در نهایت به دست آمدن تساوی بود و مطمئنا هیچ یک از دو تیم نمی‌خواستند اجازه دهند از نظر امتیازی بین آن‌ها فاصله ایجاد شود.

او افزود: پس از زدن گل اول بازیکنان تیم پاس‌های اشتباه زیادی دادند و پیکان تقریبا سوار بازی شد و توانست گل بزند. در نیمه دوم بازیکنان تیم تلاش بسیار خوبی داشتند و عالی بودند و موقعیت‌های زیادی داشتیم و در عین حال دویدیم کسب یک امتیاز خارج از خانه هم بد نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره شرایط مدیران باشگاه، هواداران و لیدرها، عنوان کرد: در شخصیت من نیست که به هیچکس اجازه دخالت فنی بدهم و در مدت اخیر هیچ اقدامی توسط لیدرها، مدیران تیم و هواداران صورت نگرفته است. شرایط زمین تمرین را برای من مهیا کردند و قبل از من شرایط تمرین و رختکن فرق می‌کرد و در حال حاضر فضای خوبی حاکم است و باید فضای بعد از بازی فولاد را مجزا کرد و هر چند بنده حق می‌دهم چون صنعت نفت طی یک دو فصل اخیر شرایط خوبی نداشته است.

بختیاری‌زاده افزود: تمرکز روی مسائل فنی برای ما بسیار مهم است و کادر فنی، بازیکنان، هوادران، لیدرها و…از عوامل کمک کننده برای خروج صنعت نفت آبادان از وضعیت فعلی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا همانند یک خانواده کار خود را پیش ببریم.

وی در مورد بازی‌سازی از عقب زمین، بیان کرد: دروازه‌بان و خط دفاع باید شروع‌کننده‌های خوبی باشند و در عین حال بازی مستقیم در زمان مناسب می‌تواند کمک کننده باشد و از دروازه‌بان و خط دفاعی و هافبک‌های دفاعی خود می‌خواهم بازی سازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هرگز کار خود را با گلایه پیش نبرده ام اما باید بدانیم یک مربی زمانی وارد می‌شود با بازی‌های دوستانه و اردوهای مناسب باید کار خود را پیش ببرد، خاطرنشان کرد: بعضا احساس می‌کنم از رفتار و حیای ما سوء استفاده می‌شود. یادآوری می‌کنم افتخار می‌کنم که بتوانم به صنعت نفت آبادان کمک کنم اما دو ماه نیم فصل را از دست داده بودم و تیم تمرین نکرده بود و باید برخی بازیکنان را کنار می‌گذاشتیم و برخی بازیکنان را اضافه و در عین حال مشکل بدنسازی تیم را حل می‌کردیم.  

بختیاری‌زاده با اشاره به این که هشت روز قبل از بازی مقابل استقلال مشکلات فنی، بدنسازی و دیر اضافه شدن بازیکنان را داشتیم و تا کنون بازیکنان خارجی مدنظر را جذب نکرده‌ایم، هر چند یک مهاجم خارجی به تیم ما ملحق شده است، اظهار کرد: تیم‌های انتهای جدول به خوبی خود را تجهیز کرده‌اند و دوستان باید اجازه دهند دو هفته بگذرد و مسائل مدنظر خود را مطرح کنند، بنابراین نباید به راحتی یکدیگر را قضاوت کنیم.

وی با تاکید بر این که برخی مربیان تاجر مسلک هستند و به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انتظارات را در مشت خود داشته باشند و کار را پیش ببرند، ‌ گفت: ما هفته به هفته شکل بازی خود را بهتر پیش می‌بریم و باید با تلاش و تمرکز بیش‌تر کار کنیم و امیدواریم مجموعه تیم آرامش داشته باشد. ناگفته نماند امروز علی یوسف بعد از ۱۰ روز بیماری و طالب ریکانی کاپیتان بی‌نظیر تیم ما بعد از یک هفته بیماری به تیم کمک کردند و برخی از بازیکنان اصلی ما طی یک هفته اخیر با ما تمرین نداشتند اما امروز به تیم کمک کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *