تراکتور ۲ استقلال خوزستان صفر/ خروج موقت تی‌تی‌ها از بحران

تراکتور ۲ استقلال خوزستان صفر/ خروج موقت تی‌تی‌ها از بحران

سادس/آذربایجان شرقی تراکتور با ۲ گل بر استقلال خوزستان فائق آمد.

۲ تیم تراکتور و استقلال خوزستان در جریان هفته هجدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری ۲ بر صفر تی‌تی‌ها به اتمام رسید.

به گزارش سادس، تراکتور با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و به رتبه‌ چهارم صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با ۱۲ امتیاز در رتبه چهاردهم باقی ماند.

تراکتور ۲ استقلال خوزستان صفر

مکان: ورزشگاه یادگارامام (ره)

چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲

زمان: ساعت ۱۴:۳۰

داور: حمید حاج ملک

شرح گل:

گل اول تراکتور (رحمان جعفری دقیقه ۶۱): فرار در عمق رحمان جعفری و بغل پا ساده این بازیکن تراکتور را یک بر صفر پیش انداخت‌.

گل اول تراکتور (امیرحسین حسین‌زاده دقیقه ۸۵): کار ترکیبی بازیکنان تراکتور با پاس عالی ریکاردو آلوز به امیرحسین حسین زاده رسید و این بازیکن از داخل محوطه جریمه با ضربه بغل پا گل دوم این تیم را به ثمر رساند

کارت زرد: الجف آسو رستم محمد (دقیقه ۳۰)، سیامک نعمتی (دقیقه ۷۲)

کارت قرمز: سیامک نعمتی (۸۶)

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ (صفا هادی)، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده (سعید کریم آذر)

سرمربی: پاکو خمس

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد مطلق زاده، حسن شوشتری، الجف آسو رستم محمد، علیرضا کاظمی (متین کریم‌زاده)، حسین ساکی، دوستونیک تورساتو (احمدرضا جلالی)، جولیا فیگو، سعید ایران‌خواه (پیمان رنجبر) علیرضا خوش کفا و عثمان اندونگ

سرمربی: سیروس پورموسوی

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *