نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌ زیست با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی گفت: نمایندگان منتخب مردم به محیط زیست توجه بیشتری کنند.

نورالله مرادی در گفت و گو با سادس تاکید کرد:کاندیداهایی که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند،به موضوعات محیط زیستی توجه بیشتری کنند علاوه بر آن خواستار اجرای طرح‌هایی در حوزه‌های انتخابیه خود باشند که به حفاظت از محیط زیست کمک می‌کند.

وی با اشاره به نیاز کشور به پیشرفت در عرصه‌های گوناگون به‌وبژه در زمینه‌های علمی و فرهنگی همچنین بیانات اخیر مقام معظم رهبری که قدرت ملی را نشأت گرفته از وحدت ملی و انگیزه مردم برای حضور در صحنه دانسته‌اند، اظهارکرد: حضور پررنگ و انسجام مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به همدلی مردم برای رسیدن به اهداف بلند، پیشرفت در جامعه و قوت قلب مسئولان برای خدمت‌رسانی بیشتر و تلاش برای برداشتن موانع پیشرفت در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی منجر خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌ زیست عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب برای حضور پررنگ در انتخابات را زمینه‌ساز ایجاد تحول در همه امور دانست و گفت: بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جامعه با حضور، مشارکت، نقش آفرینی و یکدلی مردم برای انتخاب شایستگان کمرنگ خواهد شد چراکه دست یاری‌کننده پروردگار همواره با جماعت است.

وی ادامه داد: مردم با مشارکت موثر و انتخاب اصلح می‌توانند به شرایط و کیفیت خدمت‌رسانی‌ مسئولان و دستگاه‌ها جهت دهی و سرعت ببخشند. از این رو امر خطیری بر دوش یکایک مردم است چراکه مشخص می‌کنند چه کسانی سکاندار و خدمت رسان آنان باشند.

مرادی در پایان آینده کشور را باوجود همه دشمنی‌ها روشن دانست و با ابراز امیدواری گفت: به عنوان یکی از خادمان نظام و مردم با نمایندگان منتخب همکاری خواهم کرد تا ایرانی آبادتر برای نسل فعلی و آینده این مرز و بوم بسازیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *