رسیدگی مسئولان قضایی استان تهران به مشکلات ۳۰۸ نفر

رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی ۳۰۸ نفر از مراجعه کنندگان پرداختند و دستورات قانونی لازم را صادر کردند.

به گزارش سادس، رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه مسئولان قضایی استان در برنامه ملاقات مردمی این هفته در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) حضور یافتند و به صورت چهره به چهره با مراجعه‌کنندگان ملاقات کرده و به بررسی مشکلات حقوقی و قضایی آن‌ها پرداختند.

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی به همراه ۱۶ نفر از مسئولان قضایی استان ضمن استماع مستقیم و بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی ۳۰۸ نفر از مراجعه‌کنندگان، دستورات لازم در جهت حل مشکلات آن‌ها را صادر کردند.

تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات‌ها و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان اهم درخواست‌های مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.

متقاضیان می‌توانند جهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه – سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *