انتخابات وحدت آفرین برای ایرانی آباد

پایگاه خبری سادس- دکترغلامرضا یزدانی(کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهرهای نور و محمود آباد): مردم کشورمان در یازدهم اسفندماه سال جاری با برگزاری انتخاباتی پرشور به جهانیان ثابت خواهند کرد که هیچگاه از ارزش های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد، مشکلات کشور با وحدت و مشارکت حل خواهد شد بنابراین باید برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات امید آفرینی کرد.

انتخابات والاترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است، نظام مردم‌سالار و حاکمیت مردم در تعیین سرنوشت خویش که برخواسته از حکومت مردمی است که باید پاسخگوی نیاز عموم جامعه باشد.

همواره انتخابات در کشور ما یک انتخابات واقعی و حقیقی و همچنین منعکس کننده خواست مردم است که به همین سبب مورد طمع دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است تا اثرگذاری های نامطلوبی به جای بگذارند و در سال های اخیر نیز با جدیت تمام ورود کردند تا تاثیرات خود را بگذارند اما نتیجه ای به دست نیاورند.پ

البته باید مردم این نکته را بدانند که با مشارکت قوی در انتخابات بطور قطع مجلسی قوی با پشتوانه کل مردم تشکیل خواهد شد آنگاه که قرار است تصمیم های سخت نیز گرفته شود، مردم نیز همراهی لازم را خواهند داشت.
دشمنان ایران اسلامی ژست دموکراتیک می گیرند اما همگان شاهد هستند که مردم آنها نقش اساسی در سرنوشت خود ندارند و احزاب و گروه ها تعیین کننده هستند؛ بنابراین دشمنان وقتی دیدند در جمهوری اسلامی دموکراسی واقعی پیاده می شود و مردم در انتخاب مسئولان تاثیرگذار هستند نهایت تلاش خود را به کار گرفتند تا این مزیت را از جمهوری اسلامی بگیرند اما باید گفته شود در انتخابات هایمان همواره موضوع سلامت، مشارکت و امثالهم مد نظر بوده است.

مردم در ۴۵ سال گذشته پای نظام بوده، هستند و خواهند بود. مردمی که از خون فرزندان خود برای حفظ نظام گذشتند، امروز نیز حتما برای حفظ نظام خود قدرتمند در پای صندوق های رای حضور پیدا خواهند کرد.
مشارکت در انتخابات های مختلف در کشورمان به حدی بالا بوده است که هیچ کشور غربی تاکنون نتوانسته این مشارکت را در خود ببیند. اما باید توجه کنیم در دو انتخابات اخیر ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی به دلیل وجود بیماری کرونا مشارکت مقداری کاهش داشته اشت ولی در یازدهم اسفندماه سال جاری شاهد مشارکت گسترده ای از سوی مردم خواهیم بود.

مشارکت مردم در انتخابات به نوعی قدرت آفرینی برای نظام محسوب می شود و می تواند قدرت چانه زنی کشور را در برابر سایر کشورها بالا ببرد بنابراین حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن شکن خواهد بود و اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *