عنایتی: VAR باید برای همه باشد/ جای پیکان اینجای جدول نیست

عنایتی: VAR باید برای همه باشد/ جای پیکان اینجای جدول نیست

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید فردا بازی سختی با صنعت نفت آبادان داریم چرا که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند. صنعت نفت با تغییراتی که داشته و آمدن آقای بختیاری‌زاده شرایط بهتری پیدا کرده است.

به گزارش سادس، پیکان و صنعت نفت فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم می‌روند. غلامرضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: شرایط جدول به شکلی است که بازی فردا حساس است. می‌دانیم امتیاز بازی فردا به ما در ادامه راه کمک می‌کند. فکر می‌کنم در بازی قبلی هفتمین یا هشتمین امتیاز را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم. امیدواریم شرایط بهتر شود. فردا بازی سختی است چرا که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند. صنعت نفت با تغییراتی که داشته و آمدن آقای بختیاری‌زاده شرایط بهتری پیدا کرده است.

او ادامه داد: ما قبلا وقتی گل می‌خوردیم، شیرازه‌مان از هم می‌پاشید اما الان بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و خودشان را جمع می‌کنند. امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

عنایتی درباره حساسیت بازی فردا باتوجه به شرایط دو تیم در جدول گفت: بازی‌های رو در رو حساسیت بیشتری دارند و صنعت نفت هم یکی از تیم‌هایی است که ما با آنها در رقابت هستیم. جایگاه ما آنی نیست که باید در جدول داشته باشیم. ما رو به جلو نگاه می‌کنیم و از فردا می‌خواهیم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم. باید انگیزه‌مان بهتر شود.

سرمربی پیکان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی و جذب بازیکنانی مانند فرشید اسماعیلی و علی قربانی بیان کرد: ما در نیم فصل اول بی‌تجربه بودیم پس سعی کردیم بازیکنانی اضافه کنیم که هم کیفیت و هم تجربه داشته باشند. مطمئنیم آنها به ما کمک زیادی خواهند کرد.

عنایتی درباره قهرمانی امیدهای پیکان گفت: خیلی خوشحال شدیم. بازیکنان پایه ما خیلی باکیفیت هستند. پیکان سالیان سال در رده‌های پایه کار می‌کند و انتظار از پیکان همین است. این تیم بازیکنان باکیفیتی به تیم ملی معرفی کرده است. اگر شرایط ما در جدول رده بندی بهتر شود از بازیکنان پایه‌مان استفاده خواهیم کرد.

او درباره بحث استفاده از VAR در بازی‌های حساس گفت: جدا کردن تیم‌ها از هم فوق العاده اشتباه است. مگر تیم‌های دیگر خرج نمی‌کنند؟ همه ۱۶ تیم لیگ برتری، بزرگ و باکیفیت هستند. اگر قرار است VAR بیاید باید برای همه باشد. اگر امتیازات از دست رفته ما به خاطر اشتباهات داوری اضافه شود، ما در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت. دوستان باید سنجیده‌تر صحبت کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *