پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا

پیروزی راحت تیم ملی بسکتبال در انتخابی کاپ آسیا

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، مقابل هند به پیروزی راحت دست یافت.

به گزارش سادس، عصر امروز (دوشنبه – ۷ اسفند ۱۴۰۲)، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود از پنجره نخست انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان، با نتیجه قاطع ۵۳ – ۸۶ در یک بازی خارج خانه تیم ملی هند را شکست داد.

شاگردان هاکان دمیر بر خلاف بازی اول خود در این پنجره که مقابل قطر برد سختی را به دست آوردند، در این دیدار از ابتدا نبض بازی را در اختیار داشتند و کوارترها اول، دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۰-۲۳، ۱۲-۱۹، ۱۲-۲۵ و ۹-۱۹ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا در مجموع با ۳۳ امتیاز اختلاف، برنده این دیدار خارج از خانه شوند.

تیم ملی ایران در بازی نخست خود از این پنجره، با نتیجه نزدیک ۷۶ – ۷۴ قطر را در تهران شکست داده بود تا به این ترتیب، پنجره اول انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان را با دو برد متوالی به پایان برساند.

در پایان این بازی سالار منجی با کسب ۱۴ امتیاز، ۹ ریباند، یک پاس گل، یک توپ ربایی و ۳ دفاع، تاثیرگذاری ۲۳ را در ترکیب تیم ملی ایران به ثبت رساند تا بهترین بازیکن زمین شود.

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه E این رقابت‌ها با تیم‌های ملی قطر، هند و قزاقستان هم گروه است.

شاگردان هاکان دمیر در پنجره دوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا، باید مقابل قزاقستان (به عنوان میزبان) و قطر (به عنوان مهمان) قرار بگیرند. بازی‌های ایران در پنجره دوم انتخابی‌های کاپ آسیا ۲۰۲۵ عربستان به شرح زیر است:

۱) ایران – قزاقستان؛ جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳ 

۲) قطر – ایران؛ دوشنبه ۵ آذر ۱۴۰۳

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *