حادثه برای بازیکنان تیم تراکتور هیچ ارتباطی با تیم بعثت ندارد

حادثه برای بازیکنان تیم تراکتور هیچ ارتباطی با تیم بعثت ندارد
عکس تزیینی است

سادس/کرمانشاه رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه عنوان کرد که اتفاقات رخ داده برای برخی بازیکنان تیم تراکتور تبریز، هیج ارتباطی با تیم بعثت کرمانشاه ندارد.

علیرضا محبی زنگنه در گفت و گو با سادس، بااشاره به اتفاقات امروز(هفتم اسفند) پیش از بازی تیم‌های امید بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز، اظهار کرد: اتفاقات امروز پیش از بازی و خارج از استادیوم آزادی بوده و هیچ ربطی هم به تیم بعثت ندارد. 

وی افزود: کمیته انضباطی و مسئولین فدراسیون هم تماسی با من داشتند که به آنها هم اعلام کردم که این مسئله‌ خارج از ورزشگاه بوده و تیم بعثت نقشی در آن نداشته است. 

رئیس هیات فوتبال کرمانشاه تاکید کرد: با وجود این که ناظر بازی از تیم تراکتور می خواهد که برای برگزاری بازی وارد زمین شوند، اما متاسفانه امتناع می کنند. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ادعای مصدومیت شدید تعدادی از بازیکنان تیم تراکتور هم گفت: طی بازدیدی که رئیس هیات فوتبال شهرستان و مسئول کمیته جوانان هیات استان از بیمارستان داشته، چند نفر از بازیکنان تیم تراکتور مصدوم شده اند، اما مصدومیت آنها سطحی بوده و به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شده اند. 

اتفاقات قبل از بازی تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز را پیگیری می‌کنیم 

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با سادس، بااشاره به اتفاقات قبل از دیدار تیم های امید بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز، اعلام کرد: این حادثه خارج از ورزشگاه آزادی رخ داده و  در حال انجام بررسی‌های لازم روی زوایای این ادعاها هستیم. 

وی با تاکید براینکه محیط ورزش باید محیط اخلاق مدارانه، پاک و سالمی باشد، عنوان کرد: مردم کرمانشاه همواره در طول تاریخ مردمی میهمان نواز بوده اند، لذا به همراه هیات فوتبال استان و باشگاه بعثت بررسی های لازم را انجام خواهیم داد و اگر صحت ادعای مسئولین تیم حریف تایید شود، پیگیری برای برخورد با مسببان حادثه را خواهیم داشت. 

طبق اعلام مسئولین تیم تراکتور، قبل از انجام دیدار امروز، عده‌ای به بازیکنان این تیم حمله کرده و موجب مصدومیت تعدادی از آنان شده‌اند.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *