تیم تراکتور تبریز به دنبال جوسازی بودند/ همه چیز مهیای بازی بود

تیم تراکتور تبریز به دنبال جوسازی بودند/ همه چیز مهیای بازی بود

سادس/کرمانشاه مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در خصوص اتفاقات امروز پیش از بازی تیمش با تیم تراکتور تبریز گفت: همه چیز مهیای بازی بود، اما تیم حریف با جوسازی مانع از برگزاری این دیدار شدند.

افشین حسنی در گفت و گو با سادس، بااشاره به اتفاقات امروز(هفتم اسفند) پیش از دیدار تیمش با تیم تراکتور تبریز، اظهار کرد: طبق برنامه رسمی فدراسیون فوتبال امروز، دوشنبه قرار بود در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر رده سنی امید، دیدار حساس بین تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز راس ساعت ۱۴ در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه برگزار شود. 

وی افزود:  در حالی که از حدود یک ساعت قبل از شروع دیدار همه عوامل برگزاری مسابقه همچون داوران، نیروی انتظامی، تیم پزشکی و ناظر بازی حاضر شده بودند تا مسابقه برگزار شود، اما حریف تبریزی با ادعای اینکه در ورودی ورزشگاه به اتوبوس حامل بازیکنان آنها حمله شده، از برگزاری این دیدار امتناع کردند. 

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تاکید کرد: ادعای تیم تراکتور تبریز درحالی است که هیچ سندی مبنی بر صحت ادعاهای آنها وجود ندارد.

وی تاکید کرد: مسئولین باشگاه تراکتور ادعا کرده‌اند که بازیکنان آنها به شدت مجروح شده و اتوبوس حامل تیم آنها به دلیل خسارت زیاد قابل استفاده نیست، درحالی که تصاویر موجود و مستندات خلاف ادعاهای آنها را ثابت می‌کند. 

حسنی با تاکید براین که مسئولین باشگاه تراکتور با فضاسازی رسانه ای به دنبال توجیه عدم حضورشان در این دیدار هستند، اعلام کرد: به اذعان داور و ناظر فدراسیون همه چیز در استادیوم آزادی شهر کرمانشاه مهیای برگزاری این دیدار بود، اما تیم حریف که آگاه از حساسیت بازی امروز بود، با جوسازی حاضر به برگزاری این مسابقه نشد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *