عبور و مرور در گیلان با تجهیزات زمستانی انجام شود

سادس/گیلان رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی به رانندگان تاکید کرد: با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در محورها تردد کنند.

سرهنگ جاور صفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه بارش برف از شب گذشته در استان گیلان شروع شده و هم‌اکنون نیز در حال باریدن است، اظهار کرد: با توجه به شدت بارش برف و احتمال ادامه‌دار بودن آن در روزهای آتی و مه آلود بودن منطقه، عبور و مرور در تمامی محورهای استان باید با تجهیزات زمستانی انجام شود.

وی افزود: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی مختلف گیلان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

رئیس پلیس راه استان گیلان با اشاره به برودت هوا و احتمال یخبندان‌های صبحگاهی از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز کرده و در صورت امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 این مقام انتظامی در پایان گفت: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و به‌خصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *