گروسی: استقلال با توجه به حاشیه‌ها بهترین نتیجه را در لیگ کسب کرده است

گروسی: استقلال با توجه به حاشیه‌ها بهترین نتیجه را در لیگ کسب کرده است

پیشکسوت استقلال می‌گوید: امسال تنها سالی است که استقلال با توجه به حاشیه‌ها و بدون کمک کسی و تنها به خاطر هوادارانش بهترین نتیجه را در لیگ کسب کرده است.

محسن گروسی در گفت‌وگو با سادس در پاسخ به این پرسش که اولین بازی ماشاریپوف را در استقلال چطور دید، اظهار کرد: او در این بازی نشان داد که بازیکن توانمند و خوبی است. البته باید بازی‌های او را در ادامه لیگ ببینیم تا بتوانیم ارزیابی درستی از عملکردش داشته باشیم. بازی ماشاریپوف را در آسیا دیدم و عملکردش در آسیا راضی‌کننده بود. قطعا با سوابق خوبی که دارد در استقلال نیز موفق خواهد بود.

مهاجم سال‌های دور تیم ملی ایران درباره اینکه بلانکو بعد از بازی با تراکتور هنوز گل یا پاس گلی را ثبت نکرده افزود: او در چند بازی نتوانسته است از موقعیت‌ها به‌خوبی استفاده کرده و آنها را تبدیل به گل کند اما در دوندگی و تحت فشار قراردادن حریف بازیکن توانمندی است و کارهایی را که نکونام خواسته به‌خوبی انجام داده و بازیکن تاثیرگذاری است. امیدوارم در ادامه بازی‌ها آمار خوبی از پاس گل‌هایش به ثبت برسد.

گروسی همچنین درباره بازی بعدی استقلال برابر سپاهان با توجه به اینکه تیم اصفهانی پنج بازی آخرش را باخته و شرایط خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: در لیگ بازی راحت نداریم. از طرفی چون سپاهان یکی از مدعیان قهرمانی است این بازی بدون شک برای استقلال سخت خواهد بود و از هر لحظه بازی باید هر دو تیم به‌درستی استقاده کنند. هر تیمی که بتواند از موقعیت به دست آمده خوب استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود. امیدوارم روند پیروزی استقلال در این بازی مختل نشود و بتواند سپاهان را شکست دهد و صدرنشینی‌اش را محکم‌تر کند. بنابراین برای هر دو تیم بازی راحتی نخواهد بود. امیدوارم استقلال با توجه به شرایطی که دارد پیروز میدان شود.

او در پایان گفت: استقلال با توجه به مشکلاتی که دارد بهترین نتایج را در لیگ کسب کرده است. نکونام و شاگردانش تا به امروز کار بزرگی انجام داده‌اند و باید همین روند را بدون حاشیه‌ها ادامه دهند و بیشتر به مسائل فنی توجه کنند. امسال تنها سالی است که تیم بازی می‌کند و به جز هواداران کسی از تیم حمایت نمی‌کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *