ارائه خدمات هلال احمر به بیش از ۷۰۰۰ زائر قم و جمکران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از ارائه خدمات امدادی و درمانی به بیش از ۷۰۰۰ نفر از زائران مسجد مقدس جمکران و شهر قم خبر داد.

صادق محمودی در گفت‌وگو با سادس، در این‌باره گفت: از چهار روز پیش طرح ملی منتظران ظهور برای پوشش امدادی و درمانی زائران مسجد جمکران و شهر مقدس قم به اجرا درآمد و بر اساس آخرین آمارهای ما تاکنون هفت هزار ۶۳۶ نفر از زائران مسجد مقدس جمکران و خرم حضرت معصومه سلام الله علیها به پست‌های خدمات امداد و نجات و درمان هلال‌احمر مراجعه و از خدمات نیروهای این جمعیت بهره مند شدند.

وی با اشاره به آمار خدمات امدادی ارائه شده به زائران اظهارکرد: پنج هزار ۵۶۶ نفر از خدمات ویزیت و دارویی، ۱۴۷۴ نفر از خدمات تست قندخون و فشارخون، ۳۳۷ نفر نیز از خدمات تزریقات استفاده کرده‌اند.  ۲۹ نفر نیز پس از انجام اقدامات کمک های اولیه توسط نیرو های امدادی جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان قم منتقل شدند. ۵۵ نفر نیز از خدمات دیگر این جمعیت بهره‌مند شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در پایان گفت: استقرار و حضور امدادگران در نقاط مختلف شهر قم، مسجد جمران و مسیرهای منتهی به آن همچنان و با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *