هشدار فان دایک به بازیکنان چلسی قبل از فینال

هشدار فان دایک به بازیکنان چلسی قبل از فینال

ویرژیل فان دایک به چلسی هشدار داده لیورپول را حتی بدون محمد صلاح و داروین نونیز دست کم نگیرند.

به گزارش سادس، لیورپول و چلسی فردا(یک‌شنبه) در فینال جام اتحادیه (کارابائو) به مصاف هم می روند تا قهرمان اولین جام فصل در انگلیس مشخص شود. ویرژیل فان دایک، مدافع هلندی لیورپول درباره این دیدار گفت: اگر آن‌ها ما را دست کم بگیرند عقلانی نیست و مشکل آن‌هاست. ما ترسی نداریم و با قدرت به میدان می‌رویم. ما کیفیت کافی برای مقابله با چلسی را داریم و بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند باید این را در زمین نشان دهند. فکر می‌کنم وقتی برای لیورپول بازی می‌کنید، یعنی بازیکن خوبی هستید، پس به فینال می‌رویم تا بازی را ببریم. مهم‌ترین چیز این است که تلاش کنیم و بازی را ببریم و سپس خواهیم دید که بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. امیدواریم بتوانیم بعدازظهر یک‌شنبه را به یک بعد از ظهر شگفت‌انگیز تبدیل کنیم.

فان دایک در تابستان پس از جدایی جردن هندرسون، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست، بنابراین این اولین فرصت برای او است تا اولین جام را به عنوان کاپیتان لیورپول بالای سر ببرد.

محمد صلاح و داروین نونیز در این دیدار حضور ندارند و دیگو ژوتا نیز از قبل مصدوم بود و حضور در این دیدار را از دست داده است. به این ترتیب کودی خاکپو هلندی و لوییز دیاز کلمبیایی در خط حمله بازی خواهند کرد.

لیورپول در دیدار فرداشب به دنبال انتقام شکست دو سال پیش خود در فینال جام اتحادیه است. این آخرین فصل حضور یورگن کلوپ در لیورپول است و این مربی به دنبال این است اولین جامش راا در آخرین فصل حضورش در لیورپول در دیدار با چلسی به دست بیاورد. از طرفی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین تاتنهام هنوز در فوتبال انگلیس صاحب جامی نشده است و به همین خاطر این دیدار برای او نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

لیورپول در دیدار قبلی در لیگ برتر توانست ۴ بر یک لوتون تاون را شکست دهد تا صدرنشین خودش را در لیگ برتر در پایان بازی‌های این هفته بیمه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *