طعنه اسطوره به مورینیو: رم حالا فوتبال واقعی بازی می‌کند

طعنه اسطوره به مورینیو: رم حالا فوتبال واقعی بازی می‌کند

زبیگنیو بونیک عقیده دارد برخلاف دوران مورینیو، جالوروسی اکنون آرامش دارد و تیم حالا فوتبال واقعی بازی می‌کند.

به گزارش سادس، رم توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر فاینورد به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد تا نتایج خوب تیم تحت هدایت ده‌روسی ادامه یابد. به این ترتیب رم باید در یک هشتم نهایی به مصاف برایتون انگلیس برود.

به نقل از مدیاست، فرانچسکو توتی اسطوره رم، در صحبت‌هایی درباره حضور ده‌روسی روی نیمکت این تیم و نتایج خوب جالوروسی گفت: فکر می‌کنم دانیله به خوبی کار کرده است و توانست بعد از مورینیو تاثیر خوبی در تیم داشته باشد. مربیگری در رم سخت است ولی با این حال من فکر می‌کنم او خیلی خوب کار می‌کند.

توتی در مورد دیدار جالوروسی با برایتون در لیگ اروپا اظهار داشت: برایتون حریف سختی است که یک سرمربی ایتالیایی دارد. دزربی فوتبال ایتالیا را به خوبی می شناسد. او در انگلیس خیلی خوب کار کرده است بنابراین فکر می‌کنم شانس دو تیم برای صعود به دور بعدی یکسان باشد.

همچنین زبیگنیو بونیک بازیکن سابق رم و مدیر یوفا نیز به تمجید از ده روسی پرداخت و گفت: رم در دیدار پنجشنبه شب مثل یک تیم عمل کرد و برنده شد. قبل از آن فقط مورینیو پیروز می‌شد و وقتی تیم می‌برد همه می‌گفتند این برد به خاطر مورینیو است و در شکست ها فقط بازیکنان مقصر بودند. رم اکنون فوتبال واقعی بازی می‌کند که قبلاً انجام نمی‌داد.

او در پایان درباره دانیله ده‌روسی نیز افزود: برای تبدیل شدن به یک مربی مهم باید مربی تیم‌های قوی باشید. من خیلی زود فهمیدم که او تمام ویژگی‌های لازم را دارد که مربی خوبی شود. باشگاه انتخاب هوشمندانه‌ای انجام داد. اکنون آرامش را در تیم می‌بینم و آن را دوست دارم. خوشحالم که اکنون دیگر فقط درباره یک نفر (مورینیو) صحبت می‌شود.

رم در دیدار بعدی باید دوشنبه به دیدار تورینو برود و در ادامه با مونتزا بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *