درخواست عجیب دروازه‌بان فوتبال ساحلی ایران از فیفا

درخواست عجیب دروازه‌بان فوتبال ساحلی ایران از فیفا

سیدامیر میرجلیلی از فیفا خواست در صورت صعود ایران به فینال جام جهانی فوتبال ساحلی، دو دستکش طلا به دو دروازه‌بان ایران دهد.

به گزارش سادس،  بسیاری از تیم‌ها در جام جهانی فوتبال ساحلی عملکرد خوبی داشتند و ایران یکی از این تیم ها بوده است. ایران توانست در حالی که از اسپانیا عقب افتاده بود برنده شود و آرژانتین و تاهیتی را نیز برد و در یک چهارم نهایی از سد امارات میزبان گذشت و امروز(شنبه) به دیدار برزیل خواهد رفت.

به گزارش سایت فیفا، محمد معصومی‌زاده، گلزن ایران درباره بازی قبل با امارات گفت: بازی با امارات به خاطر تماشاگران برای ما سخت شد. من گل زدم، تیم برگشت و در ادامه سعی کردیم روی تاکتیک‌های‌مان تمرکز کنیم. 

ایران در ادامه با درخشش سیدامیر میرجلیلی، دروازه‌بان خود توانست گل دوم را نیز وارد دروازه امارات کند. 

معصومی‌زاده ادامه داد: در فوتبال ساحلی مهم‌ترین پست دروازه‌بانی است. هشتاد درصد مالکیت توپ در اختیار دروازه‌بان است. شما باید یک دروازه‌بان خوب داشته باشید تا بازیکنان را سازماندهی کند، موقعیت‌سازی کند و بازیکنان را صاحب توپ کند. 

سیدامیر میرجلیلی، دروازه‌بان فوتبال ساحلی ایران نیز گفت: هر شب، قبل از اینکه بخوابم به دستکش طلایی فکر می‌کنم و من تصور می‌کنم که به فینال برسیم. اگر ایران به فینال برسد، فیفا می‌تواند دو دستکش طلا بدهد؟ یکی برای من و یکی برای حمید دیگر دروازه‌بان تیم.

رقابت برای دستکش طلایی آدیداس بسیار حساس است. درخشش بوبوی برزیلی و درخشش لئاندرو کاساپیری ایتالیایی نیز باعث شده است تا دروازه‌بان فوتبال ساحلی ایران رقیبان خوبی در این راه داشته باشد. میخائیل آوگوستوف از بلاروس نیز توجه‌ها را به خود جلب کرده است. 

میرجلیلی گفت: من و حمید بهزادپور ۱۰ سال است که هم‌بازی هستیم. به مدت ۱۰ سال ما یکدیگر را می‌شناسیم و همه چیز را در مورد زندگی یکدیگر می‌دانیم. من از فیفا می‌خواهم که اگر ایران به فینال برسد، دو دستکش طلا بدهد.

میرجلیلی و بهزادپور باید مقابل برزیل در بهترین فرم‌شان باشند تا ایران بتواند برزیل را شکست دهد. رودریگو، ادسون هالک و ستاره‌های دیگر برزیل تهدید جدی برای ایران خواهند بود. 

او در پایان درباره دروازه‌بان برزیل نیز گفت: بوبو خوب است، من به بوبو احترام می‌گذارم. بوبو سه دوره پیاپی در جام جهانی بازی کرده است و بازیکن تاثیرگذاری است. فوتبال ساحلی در برزیل خواهان زیادی دارد و ما باید برای یک بازی دشوار آماده شویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *