نهمین اجرا نمایش غبار به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی تقدیم شد/ هنرمندان غبار از جانباز مدافع حرم آل الله تقدیر کردند

سید حسن انتظاری مدافع حرم آل الله که در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به درجه رفیع جانبازی نائل شده است، شب گذشته به روی صحنه نمایش تالار وحدت آمد و مورد تقدیر هنرمندان نمایش غبار قرار گرفت.

به گزارش سادس به نقل از عرصه، در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت همزمان با اجرای نمایش آئینی غبار سازمان فرهنگی هنری بشارت هر شب بعد از اجرای نمایش از خانواده شهدا و ایثارگران تقدیر می کند.

در شب های گذشته طی مراسمی از خانواده های شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم، شهدای دلاور آتش نشان و شهدای مظلوم نیروی انتظامی تقدیر شد.

نهمین شب اجرا این برنامه یک مهمان ویژه داشت و از سید حسن انتظاری جانباز قطع نخاعی مدافع حرم تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش محمد رضا مداحیان کارگردان نمایش آئینی غبار در پایان اجراء تئاتر ضمن اشاره به استقبال گسترده مردم از این نمایش که موجب امتنان خاطر عوامل نمایش غبار می شود، از کلیه عوامل اجراء، صحنه، پشت صحنه این تئاتر تقدیر کردو نهمین شب اجرای نمایش غبار به رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی خصوصا جانباز مدافع حرم اهل بیت سید حسن انتظاری تقدیم کرد.

در این برنامه آقای محسن افشار از هنرمندان برجسته تئاتر کشور به نمایندگی از عوامل نمایش غبار هدیه ای را به جانباز سید حسن انتظاری اهداء کرد.

نمایش آئینی غبار امشب و فردا شب مصادف با ۲۸ و ۲۹ بهمن در تالار وحدت برقرار خواهد بود و بعد از ۱۰ روز از تاریخ ۹ اسفند اجراء دوباره آن در تالار وحدت آغاز خواهد شد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *