ده‌روسی: رم سزاوارانه صعود کرد

ده‌روسی: رم سزاوارانه صعود کرد

دانیله ده روسی عملکرد تیمش در پیروزی دشوار مقابل فاینورد در ضربات پنالتی را تحسین کرد.

به گزارش سادس، رم توانست با برتری درضربات پنالتی برابر فاینورد به یک هشتم نهایی لیگ اروپا راه یابد تا نتایج خوب تیم تحت هدایت ده روسی ادامه یابد. در این بازی سردار آزمون نیمکت نشین بود و علیرضا جهانبخش یکی از پنالتی‌های تیمش را خراب کرد. 

ده روسی  بعد از پایان این دیدار به اسکای اسپورت گفت: اولین شب اروپایی من در المپیکو خیلی خوب بود و با خوبی به پایان رسید، من فکر می کنم شایسته پیروزی بودیم. هدف اصلی ما شکست دادن فاینورد بود و توانستیم هواداران را خوشحال کنیم. با وجود صعود امشب، ما باید پیشرفت کنیم. باید خیلی کار کنیم. بازیکنان از نظر روحی به کمک نیاز دارند. ما باید روی این مفاهیم کار کنیم تا به نتایج خوب بیشتری دست پیدا کنیم.  

ده روسی با اشاره به قدرت فاینورد اضافه کرد: ما با تیمی روبرو شدیم که در لیگ قهرمانان بوده و می‌توانست به دور حذفی برسد و طبیعی است که نمی‌شود ۹۰ دقیقه برابر چنین تیمی فوتبال کاملی ارائه کرد. در هر صورت مهم صعود به دور بعد بود.

او با اشاره به درخشش لورنزو پلگرینی افزود: پلگرینی بازیکن بزرگ و کاپیتان بزرگی است. او سزاوار احترام زیادی از سوی هواداران است. من برای او خوشحالم.  

سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ملی‌پوشان ایرانی دو تیم رم و فاینورد در این بازی نیمکت‌نشین بودند اما نکته جالب ورود جهانبخش در دقیقه ۱۲۰ به منظور زدن ضربه پنالتی بود.

در ضربات پنالتی، رم با نتیجه ۴ بر ۲ فاینورد را مغلوب کرد و جهانبخش پنالتی سوم تیمش را از دست داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *