الهلال صفر – سپاهان صفر؛ پایان نیمه نخست

الهلال صفر - سپاهان صفر؛ پایان نیمه نخست

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان قرار گرفته است.

به گزارش سادس، تیم فوتبال سپاهان در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه کینگ‌دام آره‌نا به مصاف الهلال عربستان رفته است.

الهلال صفر – سپاهان صفر

گل‌ها:-

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، برایان دابو و شهریار مغانلو.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، حسان تمبکتی، علی آل‌بلیهی، یاسر الشهرانی، روبن نوس، محمد کنو، میشل دلگادو، سالم الدوسری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.

دقایق حساس:

در دقیقه یک، روی اشتباه محمد کنو، فرشاد احمدزاده توانست صاحب توپ شود و فرصت بسیار خوبی برای خود ایجاد کند اما شوت پای چپ این بازیکن به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه ۶،  شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد و قصد داشت با یک شوت از راه دور دروازه را باز کند اما توپ این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۵، روی یک ضربه ایستگاهی روبن نوس توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کرد و فرصت بسیار خوبی برای الهلال ایجاد شد اما در محوطه شش قدم پیام نیازمند توپ را برگرداند تا این این فرصت از تیم عربستانی گرفته شود.

در دقیقه ۱۸، روی یک ارسال بلند به درون محوطه جریمه سپاهان، میتروویچ قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما از مقابل دروازه توپ را مدافع سپاهان برگرداند.

در دقیقه ۲۱، حرکت سپاهانی‌ها از سمت راست و ارسال توپ به درون محوطه جریمه الهلال، فرصت بسیار خوبی برای زردپوشان اصفهانی ایجاد کرد اما ضربه سر شهریار مغانلو را یاسین بونو به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۲۴، روی اشتباه حسان تمبکتی در خط دفاعی الهلال، علی اصغر اعرابی صاحب توپ شد و درحالی که با دروازه‌بان الهلال تک به تک شده بود، شوت این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۷، روی یک ضربه ایستگاهی، فرصت بسیار خوبی برای الهلال ایجاد شد اما توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۱، روی یک پرتاب اوت که توسط آریا یوسفی به درون محوطه جریمه الهلال انجام شد،‌ توپ بعد از پاس شهریار مغانلو، روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد و این بازیکن هم با یک ضربه سر دروازه الهلال را باز کرد اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد و در ادامه VAR هم تصمیم داور بازی را تایید کرد.

در دقیقه ۴۰، باز هم ارسال به درون محوطه جریمه سپاهان، فرصت بسیار خوبی برای میتروویچ ایجاد شد و او هم با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و درحالی که توپ از پیام نیازمند عبور کرده بود، آریا یوسفی از روی خط دروازه توپ را برگرداند تا توپ به گل تبدیل نشود.

در دقیقه ۴۳، ارسال بلند رامین رضاییان از سمت راست به درون محوطه جریمه الهلال، باعث شد توپ روی سر شهریار مغانلو فرود بیایید اما ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل نشد و توپ راهی اوت شد.

این خبر تکمیل می‌شود…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *