تمجید کاپیتان فوتبال ساحلی از دروازه‌بان‌ها: همیشه گل می‌کارند

تمجید کاپیتان فوتبال ساحلی از دروازه‌بان‌ها: همیشه گل می‌کارند

مسلم مسیگر پس از برد ایران مقابل امارات در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی گفت: هر زمان که بازی گره می خورد، دروازه‌بان‌های ما گل می‌کارند.

به گزارش سادس، مسلم مسیگر پس از برد ۲ بر یک امشب (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ساحلی برابر امارات گفت: همانطور که فکرش را می‌کردیم بازی برای ما واقعا سخت بود. خداراشکر می‌کنیم که توانستیم از این بازی سخت بیرون بیاییم و آنچه کادرفنی از ما خواست را در زمین پیاده کنیم.

او ادامه داد: علیرغم اینکه می‌توانستیم با یک نتیجه بهتر از زمین خارج شویم ولی خداراشکر که توانستیم از این مرحله صعود کنیم. اگر از این مرحله صعود نمی‌کردیم، برای ما فرقی نداشت در گروهی بالا بیاییم یا اینجا حذف شویم.

کاپیتان تیم ملی درمورد عملکرد دروازه‌بان‌های تیم ملی گفت:‌ دروازه‌بان‌های ما نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. هر وقت که تیم به بن بست می‌خورد، دروازه‌بان‌ها گل می‌کارند و می‌آیند بازی را برای ما در آورند.

چرا این بازی برای ایران سخت شد؟ مسیگر در پاسخ به این سوال گفت: بالاخره مقابل میزبان با این همه تماشاگر و فشار و کری که بین ما و امارات بین بازیکنان است، باعث می‌شود بازی در فشار باشد و تک تک ثانیه‌ها بازی را مشخص می‌کند. خداراشکر می‌کنم که برنده از این بازی خارج شدیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *