اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد

اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش به ویژه جانبازان و توانیابان ثابت کرده اند که در کنار آحاد مردم با ولایت و رهبری میثاق بسته اند و با قدرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش سادس، محمدشروین اسبقیان در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره گفت: جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران پرتلاش و ارزشمند جانباز و توانیاب ثابت کرده‌اند که در کنار آحاد مردم با ولایت و رهبری میثاق بسته‌اند. به طور قطع جامعه ورزشکاران جانباز و توانیاب همراه با سایر رشته های ورزشی با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی و عوامل داخلی بزنند.

وی در پایان افزود: خوشحالم که با حمایت‌ها و تلاش‌های انجمن فوتبال هفت نفره توانستیم رقابت‌های قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره را برگزار کنیم، امیدوارم که این موفقیت‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

مرحله نهایی مسابقات فوتبال هفت نفره امروز پنجشنبه سوم اسفند بین دو تیم قم و کرمانشاه برگزار شد و تیم قم با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی برابر کرمانشاه به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در دیدار رده بندی نیز تیم کرمان ۳ بر صفر برابر تیم فارس به پیروزی رسید و سوم شد.

در دیدار فینال، محمدشروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، مزجی سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان، نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و دیگر مسئولین حضور داشتند.

اسبقیان: جامعه ورزش با قدرت در انتخابات مجلس شرکت خواهند کرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *