آل نعمه: فوق‌العاده بودیم

آل نعمه: فوق‌العاده بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به تمجید بازیکنانش پرداخت.

به گزارش سادس، احمد آل نعمه امروز (پنجشنبه) در نشست خبری بعد از بازی با صنعت نفت آبادان که با برد ۲ بر صفر فولاد همراه بود اظهار کرد: امروز در تمام نقاط زمین فوق العاده بودیم و هر آنچه از بازیکنان خواسته بودیم را به خوبی و با تمرکز بالا انجام دادند. دست تک تک بازیکنان را می بوسم که جانانه جنگیدند. امیدوارم در ادامه نیز بتوانیم موفق کار کنیم. خدا را شکر می کنم که امروز سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: قطعا هنوز راه زیادی داریم زیرا جایگاه فولاد این جا نیست.  روز به روز شرایط ما بهتر می شود و با توجه به این که دو بازیکن دیگر به تیم ما اضافه می شود قطعا تیم مان تقویت خواهد شد. ان شاءالله رتبه‌ای در آخر فصل کسب می‌کنیم که در شان فولاد باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در نیمه نخست فوتبالی از سوی دو تیم ندیدیم و آیا شأن فوتبال خوزستان این است؟ گفت: در حال حاضر اولویت تیم‌ها گل نخوردن است و استراتژی ما با توجه به اینکه امروز میهمان بودیم این بود که ابتدا گل نخوریم و بتوانیم نقاط قوت نفت آبادان را کنترل کنیم، ضمن اینکه می‌دانستیم در ضد حمله می‌توانیم به صنعت نفت ضربه بزنیم. از زمانی هم که بازیکن بودیم و به آبادان برای بازی می‌آمدیم همیشه صنعت نفت هجومی بازی می‌کرد. خوزستانی ها هم همیشه تیم‌های هجومی دوست دارند.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *