برزیل، منتظر برنده ایران و امارات/ حذف عجیب پرتغال برابر بلاروس

برزیل، منتظر برنده ایران و امارات/ حذف عجیب پرتغال برابر بلاروس

تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل با پیروزی برابر ژاپن به نیمه نهایی جام جهانی این رشته صعود کرد و منتظر برنده دیدار ایران و امارات خواهد ماند.

به گزارش سادس، در نخستین دیدار یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ که در کشور امارات برگزار می‌شود، برزیل به مصاف ژاپن رفت و توانست با پیروزی پر گل ۸ بر ۴ این تیم را شکست دهد و به جمع ۴ تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. برزیلی‌ها به وقت‌های اول و دوم را با نتیجه ۳ بر صفر بردند و در وقت سوم ۴ بر ۲ شکست خوردند تا در مجموع به پیروزی برسند و منتظر برنده ایران و امارات برای دیدار نیمه نهایی باشند.

در دیگر بازی یک چهارم نهایی، جدال تمام اروپایی بلاروس و پرتغال به سود بلاروس همراه شد تا شگفتی‌ آن‌ها در این دوره بیشتر شود. در این بازی پرتغال که یکی از شانس‌های اصلی کسب مقام قهرمانی بود، وقت اول را با نتیجه یک بر صفر برد؛ در وقت دوم با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و در زمان سوم هم با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت اضافه این بلاروس بود که توانست دروازه پرتغال را باز کند تا با پیروزی در این دیدار به نیمه‌نهایی صعود کند. بلاروس در نیمه‌نهایی به مصاف  برنده ایتالیا و تاهیتی خواهد رفت.

دیدار ایران و امارات از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود و ایتالیا و تاهیتی نیز از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *