آزادکاران روسیه و ۶ تیم خارجی دیگر در راه تنکابن/یاری: آماده برگزاری جام باشگاه‌های جهان هستیم

آزادکاران روسیه و ۶ تیم خارجی دیگر در راه تنکابن/یاری: آماده برگزاری جام باشگاه‌های جهان هستیم

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از حضور ۷ تیم خارجی برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان خبر داد و گفت: این تیم‌ها تا بامداد فردا وارد ایران می شوند.

حمید یاری در گفتگو با سادس، درباره تیم‌های خارجی شرکت کننده در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان در تنکابن،‌ اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده طی روزهای گذشته و برنامه ریزی صورت گرفته حضور ۷ تیم خارجی شامل روسیه،‌ بلاروس، ارمنستان، گرجستان، هند، قزاقستان و قرقیزستان در این رقابت‌ها قطعی شد و همه این تیم ها نهایتا تا بامداد فردا (جمعه) وارد ایران خواهند شد. دو تیم بانک شهر و منتخب تنکابن نیز تیم‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستند تا مسابقات با حضور ۹ تیم داخلی و خارجی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده برگزار شود.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی، با اشاره به آمادگی کامل تنکابن برای میزبانی شایسته از این رویداد بین المللی، گفت: با وجود زمان اندک برای نهایی شدن برگزاری این رقابت‌ها با توجه به تعدد مسابقات بین المللی برای کشتی ایران در سال المپیک و همچنین در پیش بودن انتخابات و پس از آن ماه مبارک رمضان، تمامی اقدامات لازم با همکاری شایسته مسئولان استانی و هیات کشتی مازندران انجام شد و این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار خواهد شد.

وی درباره دلایل دیر اعلام شدن برگزاری این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: ما از نظر زمانی دچار محدودیت جدی بودیم چرا که در سال المپیک قرار داریم و تعدد مسابقات بین المللی و اعزام‌های فدراسیون کشتی و همچنین مذاکره برای حضور تیم‌های خارجی باعث شد حتی بحث برگزاری این مسابقات برای سال آینده نیز مطرح شود. از سوی دیگر انتخابات مجلس پیش‌روست و پس از آن نیز ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و از این جهت نیز برنامه ریزی برای زمان برگزاری مسابقات را دشوار کرده بود.

یاری در پایان تصریح کرد: خدا را شکر با همه این مباحث،‌ با تلاش‌هایی که صورت گرفت برگزاری این رقابت‌ها به تایید نهایی رسید و شاهد حضور خوب تیم‌های خارجی در این رقابت‌ها و آمادگی کامل میزبان برای برگزاری مسابقات هستیم. قطعا رقابت‌ها سطح کمی و کیفی خوبی خواهد داشت و شاهد رقابت‌های جذابی خواهیم بود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *