ثبت ۶۵۰ پروژه پیشنهادی شهروندان در طرح «من شهردارم ۲»

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران اعلام کرد که در طرح «من شهردارم ۲» شهروندان ۶۵۰ پروژه پیشنهادی خود را ثبت کردند.

امیر شهرابی با حضور در غرفه سادس در نمایشگاه رسانه‌های ایران، در مورد اجرای طرح «من شهردارم» در سال آینده و بودجه اختصاص یافته برای اجرای این طرح، گفت:  بودجه طرح «من شهردارم» در سال ۱۴۰۳ افزایش قابل توجهی پیدا کرده است؛ بگونه‌ای که از ۵ همت سال گذشته به عدد ۸.۸ همت ارتقاء یافت و تعداد پروژه‌ها نیز از۱۴۶۰ پروژه به ۳۷۰۰ پروژه ارتقاء یافت.

وی با بیان اینکه ما در لایحه بودجه سال‌ آینده شهرداری تهران، بودجه ۷.۵ همت برای این طرح را به شورای شهر ارسال کردیم که کل این پیشنهاد تصویب شد، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم در سال آینده به پروژه‌هایی که در طرح «من شهردارم» از سوی مردم مشخص شد، جامع عمل بپوشانیم.

شهرابی در مورد طرح های اجرایی در قالب طرح «من شهردارم» افزود: درخواست های مردمی در  دو بخش است که در حوزه پروژه های احداثی  درخواست های متعددی در مورد احدث ورزشگاه و… بود در حوزه پروژه‌های مستمر نیز موضوعات عمرانی و ترافیکی بیشتر مدنظر مردم قرار داشت و  امید است با احداث آنها جامعیت خدمات به مردم را بیشتر کند.

وی تأکید کرد: در طرح «من شهردارم ۲»، برای اولین بار از مردم درخواست شد که پروژه‌های پیشنهادی خود را ثبت کنند که ۶۵۰ پیشنهاد در دبیرخانه بررسی شد و مردم پروژه‌های مورد نظرشان را به گوش مسئولان شهری رساندند و یکی از خروجی‌های ما پیشنهادات مردمی بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *