هدف دشمن، ایجاد فتنه در درون و بیرون دستگاه قضایی است

سادس/خوزستان رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر تکریم مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضا به عنوان مهم‌ترین راهبرد قوه قضائیه،افزود: دشمن برای اینکه به اهداف شوم خود دست یابد، برخی نهادها را هدف قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها دستگاه قضایی و ایجاد فتنه در درون و برون این دستگاه است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عبداللهی در در دیدار با قضات و کارکنان دادگستری خوزستان که امشب (۲ اسفندماه) در اهواز انجام شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، این ماه را فرصتی برای تهذیب جهت ورود به ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: وظیفه همه ما در پایان سال این است که با خودارزیابی نسبت به پالایش درون و بیرون خود اقدام و با سیر در اعمال یک سال گذشته خود، اشتباهاتمان را جبران کنیم.

به گزارش سادس به نقل از  دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: باید این باور را در خود تقویت کنیم که در دنیای امروز، مسلمان و غیر مسلمان چشم به ملت ایران دوخته است و نگاه دنیای اسلام به جمهوری اسلامی، متواضعانه، مطیعانه و استمدادگرانه است. از این رو باید با حذف مجموعه عوامل مایوس کننده، زمینه امید را در جهان اسلام فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: جمهوری اسلامی ایران در بلندای بسیار خوبی است و این عزت و عظمت را ملت شریف و ولایتمدار ایران ایجاد کرده‌اند و باید به این عزت احترام گذاشت.

وی با تاکید بر تکریم مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضا به عنوان مهم‌ترین راهبرد قوه قضائیه، افزود: دشمن برای اینکه به اهداف شوم خود دست یابد، برخی نهادها را هدف قرار می‌دهد که یکی از آن‌ها دستگاه قضایی و ایجاد فتنه در درون و برون این دستگاه است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی تصریح کرد: حفظ وحدت و همدلی و حل مشکلات درون دستگاه، حفظ اسرار سازمانی و پرونده‌ها، استفاده از نظرات علمی بزرگان کشور و تجارب اساتید دستگاه قضا در حل مسائل حقوقی، رعایت شئونات اسلامی در محیط کار و زندگی شخصی و خانوادگی و توجه به کانون خانواده، از دیگر مواردی است که باید مورد توجه همه کارکنان این مجموعه قرار گیرد. 

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: مهم‌ترین راهبرد رئیس قوه قضائیه برای کارکنان این دستگاه، برخورد اخلاق‌مدارانه با مردم و مراجعه‌کنندگان است و باید ضمن عمل به تکالیف قانونی و اداری، با رفتار مناسب، رضایتمندی آنان را فراهم کرد. 

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان این که اقدامات قضات و کارکنان باید موجبات تعالی و پیشرفت جامعه را فراهم آورد، ادامه داد: یکی از این اقدامات، تلاش برای از رفع موانع تولید و پیشرفت اقتصادی کشور است و نباید با غفلت، موجبات خروج سرمایه از کشور و یا توقف یک واحد تولیدی را فراهم کرد. 

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *