خبر خوش معاون زاکانی برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و ترافیکی در سال آینده

معان برنامه ریزی شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به تصویب بودجه سال آینده شهرداری تهران شاهد خبرهای خوب برای شهروندان به خصوص در ماموریت‌های ترافیکی و عمرانی پایتخت خواهیم بود.

باقری با حضور در غرفه سادس در نمایشگاه رسانه‌های ایران، در مورد پیش بینی تحقق بودجه سال آینده شهرداری تهران گفت: یکی از برگ‌های زرینی که به کارنامه مدیریت شهری اضافه شد، رقم بودجه سال آینده شهرداری تهران است چراکه ما بودجه تمام کلانشهرهای کشور را بررسی کردیم و میزان رشد بودجه شهرداری تهران بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه رقمی که شهرداری تهران در ابتدا پیشنهاد داد حدود ۱۲۳ درصد رشد بودجه داشت و پیشنهاد ۱۷۰ هزار میلیارد تومان را دادیم، ادامه داد: با تدبیر اعضای شورای شهر تهران این عدد روز گذشته ۱۵۱ همت تصویب شد و این خبر خوبی برای شهروندان تهرانی است تا با همت جهادی شهرداری و رهنمودهای اعضای شورای شهر این بودجه را که غالبا در مأموریت عمران و ترافیک تهران است خبرهای خوبی برای شهروندان داشته باشد و شاهد افتتاح ها و گره گشایی ها برای مردم باشیم.

باقری در مورد رفع مشکلات حقوقی کارکنان رسمی شهرداری تهران گفت: تمام تبصره‌هایی که در جلسه روز گذشته شورای شهر بررسی شد با نظر شهرداری تهران بود و همت داریم که اجرایی کنیم البته اجرای یک یا دو بند نیاز به احذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی دارد که با قوت پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *