مشارکت بهشت زهرا در پویش ملی نهضت کاشت یک میلیارد درخت/ غرس نمادین۱۰۰اصله نهال در حرم امام (ره)

در راستای مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) در پویش ملی نهضت کاشت یک میلیارد درخت مراسم غرس نمادین ۱۰۰ اصله نهال در حرم مطهر امام خمینی(ره) در سی و دومین هفته «پویش‌های تعالی» برگزار شد.

به گزارش سادس، در راستای مشارکت سازمان بهشت زهرا(س)، در پویش ملی نهضت کاشت یک میلیارد درخت، مراسم کاشت ۱۰۰ اصله نهال در محوطه حرم مطهر امام خمینی(ره) با حضور معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا(س)، ناظر عالی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران و مادر شهید حجت‌اله فرزانه و شهید سید جعفر میرباقری در سی و دومین هفته «پویش‌ تعالی» برگزار شد.

احمد رضا اسکندری، معاون آرامستان‌های سازمان بهشت زهرا(س)، در این مراسم گفت:‌ طی ماه‌های اخیر سه هزار اصله نهال به همت معاونت خدمات شهری، اداره فضای سبز و نواحی شهرداری در آرامستان بهشت زهرا(س) غرس شده و تا پایان سال جاری ۲۰۰۰ اصله نهال دیگر نیز غرس خواهد شد.

غرس۱۰ هزار اصله نهال در آرامستان جدید تهران در سال آینده 

وی با بیان اینکه سال آینده نیز ۱۰ هزار اصله نهال در آرامستان جدید تهران غرس خواهد شد، افزود:‌ برنامه‌ریزی لازم برای مشارکت سازمان بهشت زهرا(س) در پویش ملی نهضت کاشت یک میلیارد درخت صورت گرفته و ما امروز با غرس ۱۰۰ اصله نهال در حرم مطهر امام خمینی (ره) به همت شهرداری ناحیه حرم امام راحل همراهی خود با این پویش را اعلام می‌کنیم.

اسکندری بیان کرد: امیدواریم با مشارکت در پویش ملی نهضت کاشت یک میلیارد درخت بتوانیم در راستای منویات رهبر معظم انقلاب درباره لزوم توسعه فضای سبز که یکی از ماموریت های جدی شهرداری تهران و به ویژه سازمان بهشت زهرا(س) است، موثر باشیم.

همچنین حسین شیری، شهردار ناحیه حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان، گفت:‌ امیدوارم به قدر و سهم خودمان هر چند اندک توانسته باشیم در راستای تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار هر ایرانی کاشت سه نهال که باید طی چهار سال منجر به کاشت یک میلیارد نهال شود، گام برداشته باشیم.

به گفته وی، به منظور توسعه فضای سبز در محدوده حرم مطهر امام خمینی (ره) ۱۰۰ اصله نهال زیتون زینتی و خوراکی در این محدوده غرس می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س)، همچنین مادران شهیدان حجت اله فرزانه و سید جعفر میرباقری نیز طی سخنانی ضمن بیان خاطراتی از فرزندان شهید خود همگان و به ویژه مسئولان را به ولایتمداری و لزوم حرکت در مسیر شهدا توصیه کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *