۱۰۰ میلیون یورو برای هیچ؟

۱۰۰ میلیون یورو برای هیچ؟

چلسی در حال بررسی فروش میخایلو مودریک هافبک اوکراینی در تابستان آینده است.

به گزارش سادس، میخایلو مودریک، هافبک تیم ملی اوکراین، ممکن است در پایان فصل چلسی را ترک کند. این بازیکن ۲۳ساله در ۲۵ بازی در این فصل تنها چهار گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است و مربیان چلسی از عملکردش در این فصل رضایت ندارند. ESPN نیز مودریک اوکراینی را در فهرست ناامیدکننده‌ترین بازیکنان امسال لیگ برتر قرار داده است.

مودریک ژانویه سال گذشته با ۷۰ میلیون یورو از شاختاردونتسک به چلسی نقل مکان کرد و ۳۰ میلیون یورو نیز ممکن است به عنوان بندهای پاداش قرارداد به این بازیکن پرداخت شود.

او در مجموع ۴۴ بازی برای تیم شاختاردونتسک انجام داد، ۱۲ گل به ثمر رساند و ۱۷ پاس گل داد و به همین خاطر تاد بولی رقم زیادی برایش پرداخت کرد تا درخشش این بازیکن در لیگ برتر ادامه داشته باشد ولی این اتفاق رخ نداد و او در چلسی دور از انتظار ظاهر شد.

چلسی ۱۵ ژانویه با این بازیکن ۲۲ ساله تا تابستان ۲۰۳۱ قرارداد امضا کرد. او از آرسنال هم پیشنهاد داشت ولی تصمیم به حضور در چلسی گرفت و یکی از بدترین خریدهای فصل شد.

آبی‌های لندن در دیدار بعدی باید روز ششم اسفند در فینال جام کارابائو به مصاف لیورپول بروند. این دیدار برای پوچتینو اهمیت زیادی دارد چون تنها شانس آبی‌های لندن برای قهرمانی در این فصل است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *